menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

نمایش و تئاتر طنز

جشنواره طنز، عامل ایجاد رویکرد تخصصی به تئاتر است

كاوه مهدوی از شركت كنندگان هشتمین جشنواره طنز سوره برگزاری جشنواره طنز را عامل ایجاد رویكردی تخصصی به تئاتر دانست و معتقد است اجرای عموم آثار جشنواره باعث آشنایی با طنز فاخر می گردد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از حوزه هنری، كاوه مهدوی از شركت كنندگان هشتمین جشنواره طنز سوره در بخش نمایش، ایجاد بخش نمایش به جشنواره طنز را باعث ایجاد رویكرد تخصصی به اصل هنر تئاتر عنوان كرد و گفت: این نگاه باعث هدفمند شدن گروه های تئاتری می شود و باید از مسئولان حوزه هنری تشكر كرد كه چنین نگاه تخصصی به مقوله طنز دارند كه باعث می شود عملكرد بهتری در این حوزه تئاتر اتفاق بیفتد و آینده خوبی را رقم بزند.

وی افزود: نیاز جامعه به این جشنواره وجود داشته است. از برگزاری این جشنواره هم مردم می توانند سود ببرند و هم كارشناسان برداشت علمی خود را داشته باشند و با ادامه این گونه جشنواره های تخصصی اتفاقات خوبی رقم خواهد خورد.
این كارگردان تئاتر در مورد اجرای عموم نمایش ها در تهران و شهرستان ها گفت: حمایت از اجرای عموم گروه هایی كه در این جشنواره حضور پیدا كرده اند، می تواند علاوه بر آشنایی عموم جامعه با طنز فاخر، زمینه برای تجربه گروه های تئاتری را فراهم كند و این خود زمینه ساز آینده بهتری است.
مهدوی در پایان با اشاره به نقش خاص حوزه هنری در جریان امور هنری كشور گفت : عملكرد حوزه هنری در جریان امور هنری كشور درخشان بوده و باید تشكر ویژه ای از مسئولان حوزه برای این سرمایه گذاری و دقت نظر داشت، خلاقیت و اهمیتی كه حتی در چیدمان هیئت داوران نیز دیده می شود و این سرمایه گذاری و تخصیص بودجه به تئاتر در آینده اثرات خود را بر جریان كل جامعه نشان خواهد داد و انگاه می توان كل مسیر این موفقیت را به خوبی ارزیابی كرد.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر