menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

چهارمین جشنواره ابوذر کرمانشاه

«جشنواره ابوذر» در کرمانشاه فراخوان دوره ۴ را منتشر شد

رئیس سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه، از انتشار فراخوان چهارمین جشنواره ابوذر استان در۱۶ موضوع و ۱۰ قالب رسانه‌ای خبر داد.

به گزارش شیرین طنز، محمدهادی صحرائیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، از فراخوان چهارمین جشنواره ابوذر استان خبر داد و اظهار داشت: همه فعالان رسانه‌ای استان می‌توانند در موضوعات جهش تولید و اقتصاد مقاومتی، بصیرت و دشمن شناسی، مبارزه با تروریسم و خروج آمریکا از منطقه، مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، تاثیر مکتب حاج قاسم سلیمانی بر تولید و قدرت ملی، امر به معروف و نهی از منکر و ارتقای امنیت اجتماعی، کرونا؛ کمک مومنانه، چهل سالگی دفاع مقدس، دستاوردهای انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه‌های اقدام، نقش رسانه در امنیت محله، حجاب و عفاف، مسایل صنفی اصحاب رسانه، پیامبر اسلام محور وحدت، مسئولیت‌پذیری اجتماعی و مشارکت شهروندی، خانواده آموزش و توسعه فرهنگ شهروندی، آثار خود را ارائه دهند.

قالب‌های رسانه‌ای جشنواره

وی افزود: تیتر، خبر، گزارش، مقاله و یادداشت، عکس، کاریکاتور، مستند، موشن گرافیک، اینفوگرافی، فیلم کوتاه از جمله قالب‌های رسانه‌ای این جشنواره است.

به گفته رئیس سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه، متقاضیان تا پایان دی‌ماه امسال فرصت دارند آثار خود را به رایانامه سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه به نشانی r.aboozar110@gmail.com و یا با مراجعه حضوری به دانشگاه آزاد اسلامی باغ‌نی، سازمان بسیج رسانه ارسال کنند تا در صورت برگزیده شدن، از جوایز نفیس آن بهره‌مند شوند.

وی اضافه کرد: این جشنواره توسط سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه با همکاری معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه، صدا و سیمای مرکز کرمانشاه و شبکه توسعه اجتماعی رسالت برگزار می‌شود.

شیرین طنز را در پیام رسان بله دنبال کنید

استان کرمانشاه

به گزارش شیرین طنز، به نقل از ویکی پدیا، استان کرمانشاه یا استان کرمانشاهان، (به کردی: پارێزگای کرماشان) با مساحت ۲۴٬۶۴۰ کیلومتر مربع، هفدهمین استان ایران از نظر وسعت به‌شمار می‌رود. مختصات جغرافیایی کامل استان کرمانشاه بر روی کره زمین از طول جغرافیایی ۴۵ درجه و ۲۰ دقیقه و ۳۹ ثانیه شرقی تا ۴۸ درجه و ۱ دقیقه و ۵۸ ثانیه شرقی و از عرض جغرافیایی ۳۳ درجه و ۳۷ دقیقه و ۸ ثانیه شمالی تا ۳۵ درجه و ۱۷ دقیقه و ۸ ثانیه شمالی می‌باشد.

استان کرمانشاه که ۱/۵ درصد مساحت کشور را در بر می‌گیرد، از استان‌های غربی به‌شمار می‌آید که با کشور عراق مرز مشترک دارند. این استان از شمال به استان کردستان، از جنوب به استان لرستان و ایلام، از شرق به استان همدان و از غرب به کشور عراق محدود می‌شود.

مرکز استان کرمانشاه، شهر کرمانشاه است. بر اساس آخرین تغییرات در ۱۳۹۰ استان کرمانشاه از ۱۴ شهرستان، ۳۵ شهر، ۳۱ بخش و ۸۴ دهستان تشکیل شده‌است.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر