menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

حسن اکلیلی

تئاتر اصفهان زنده شد

بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون گفت: مکتب تئاتر اصفهان که به سابقه تئاتر فاخر این استان برمی گردد بزودی دوباره زنده می شود.
حسن اکلیلی روز سه شنبه افزود: با برنامه ریزی های صورت گرفته تا دوماه دیگر، نمایش طنز و کمدی برای عموم مردم در اصفهان به روی صحنه می رود. وی اظهار کرد: بعد از اجرای عمومی برای مردم با قراردادی که با تلویزیون اصفهان بسته شد این نمایش ها بصورت تله تئاتر از سیمای جمهوری اسلامی نیز پخش می شود.

حسن اکلیلی

اکلیلی از نمایشهای مذکور به عنوان کمدی نسبتا فاخر نام برد و اظهار کرد: وضعیت تئاتر فاخر و مردمی اصفهان خوب نیست . او گفت: تئاتر فاخر اصفهان نیز که به مکتب تئاتر اصفهان برمی گردد باید مانند معماری ،تاریخ ،با غ پرندگان و حتی گز اصفهان از سایر استانها مخاطب داشته باشد. وی گفت: در حال حاضر مشغول بازی در سریال خاتون به کارگردانی ˈمرتضی آتش زمزم هستم ˈ و بعد از اتمام کار بزودی کار اجرای نمایش ها را آغاز می کنم.

حسن اکلیلی در سال ۱۳۳۲ در اصفهان متولد شد؛ وی تاکنون در نمایش ها، مجموعه های تلویزیونی و فیلم های سینمایی بسیاری بازی کرده که از جمله آنها می توان به رمال باشی، مرده خور، هفت سین، خفت محبت، از خود راضی، گاگولی، کشمکش، مجموعه های تلویزیونی ˈگرفتارˈ، ˈتفنگ سرپرˈ، ˈپشت کوه های بلندˈ، ˈهشت بهشتˈ و فیلم های سینمایی جنگجوی پیروز، شما فرشته اید، سلام سرزمین من، هوای تازه اشاره کرد.
جمهوری اسلامی

chatنظرات شما

۲ دیدگاه

  1. رضا۱۳۹۴:

    سلام خیلی خوشحال شدم که قرار طنز جدید استاد اکلیلی دوباره هم اجرا زنذه هم از تلویزیون پخش بشه من عاشق طنزهای هنرمندان اصفهان هستم ازشما عزیزان هم متشکرم که این خبرها رو برای ما درسایت می گذارین قربان شما باتشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر