menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

خلیل جوادی

تأکید یک طنزپرداز به نذر کتاب بجای نذر قیمه

خلیل جوادی در نشست شب شعر طنز به رسم خنده، گفت: تأثیر خوردن هر شام و ناهار خیراتی پس از ۳-۴ساعت از بین می رود و دوباره گرسنگی به سراغمان می آید. اما کتاب چیزی است که تمامی ندارد.
به گزارش شیرین طنز،به نقل از خبرنگار مهر، شب شعر طنز به رسم خنده، عصر پنجشنبه ۱۷ اردیبهشت با حضور خلیل جوادی شاعر طنزپرداز کشور در ششمین فرهنگسرای کتاب واقع در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برگزار شد.

جوادی در ابتدای این برنامه و پیش از شعر خوانی، درباره نمایشگاه کتاب و موضوع کتاب گفت: با توجه به اینکه من ناشر مولف هم هستم، کتاب هایم را به غرفه های مختلف هم می سپارم. امسال مخاطبان می توانند از انتشارات فراری واقع در شبستان مصلی راهرو ۱۵ شمالی، همچنین از انتشارات فصل پنجم کتاب شعر «محکمه الهی» را تهیه کنند.

وی در ادامه درباره جاری کردن رسم کتابخوانی در جامعه گفت: همانطور که می دانید در کشور رسم است که به بهانه های مختلف خیرات و احسان می کنند. اما چرا همیشه برای این نذرها قیمه می دهند و یا قورمه سبزی!؟ چرا کتاب را خیرات نکنند!؟ بعد از خوردن هر شام و ناهار که خیرات می شود، تاثیرش ۳-۴ ساعت بعد از بین رفته و دوباره گرسنگی به سراغمان می آید. اما کتاب چیزی است که تمامی نداشته و می تواند به شرط نگهداری خوب برای نسل اندرنسل مفید واقع شده و تاثیر خود را برجای گذارد.

شاعر شعر محکمه الهی همچنین گفت: شاید برخی به این موضوع نذر کتاب بخندند، اما اگر این موضوع جا بیفتد، می تواند تاثیرات روشن وچشمگیری در فرهنگ جامعه ایجاد کند.

chatنظرات شما

۲ دیدگاه

  1. مصطفی مشایخی:

    البته با عرض معذرت و ببخشید ؛ لازم به ذکر است که درج خبر به این گونه که یک طنز پرداز آن چنان بر جسته شود که گویی بقیه ی طنز پردازان حاضر در جلسه ساقدوش ایشان بودند و اشاره نکردن به حضور آن ها حتی بدون ذکر نام ، از خرد خبر نگاری و کار های خبر رسانی به دور است.


    نقل از خبرنگار مهر، شب شعر طنز به رسم خنده، عصر پنجشنبه ۱۷ اردیبهشت با حضور خلیل جوادی شاعر طنزپرداز کشور در ششمین فرهنگسرای کتاب واقع در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برگزار شد.”

    • مدیر در پاسخ به مصطفی مشایخی:

      با سلام
      این خبر به نقل از خبرنگار مهر می باشد، اگر خبر کاملتری در دست دارید، ارسال فرمائید.
      موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر