menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

مسابقه کاریکاتور کرونا شهرکرد

برگزیدگان مسابقه پوستر و کاریکاتور کرونا در شهرکرد معرفی شدند

برگزیدگان فراخوان مسابقه تولیدات هنری کاریکاتور و پوستر سازمان بسیج هنرمندان چهارمحال و بختیاری با موضوع کرونا معرفی شدند.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از ایرنا، مسوول سازمان بسیج هنرمندان چهارمحال و بختیاری گفت: فراخوان این مسابقه با هدف تقدیر از تلاش کادر سلامت و گسترش فرهنگ همدلی و ترغیب مردم به ماندن در خانه از ابتدای اسفندماه سال‌گذشته منتشر شد.

مجتبی بیگی روز چهارشنبه با اعلام این‌خبر به رسانه‌های استان افزود: در این مدت ۱۵۵ اثر از ۶۸ هنرمند در قالب تولیدات هنری با موضوع کرونا در بخش‌های پوستر، تصویرسازی و کاریکاتور با محوریت کرونا در زندگی من، برخورد با کرونا، قدردانی از کادر درمانی کشور و امید به زندگی ارسال شد.

وی گفت: پس از بازبینی و داوری آثار ارسالی تعداد ۱۳ اثر از سوی داوران در بخش‌های مختلف به‌عنوان آثار برگزیده انتخاب شد.

بیگی افزود: در بخش پوستر، عرفان غلامی از اصفهان، سمیه ظفری، میترا درخشنده، احمدرضا باقری و ماریا احمدی کیا از چهارمحال و بختیاری، در بخش تصویرسازی، فاطمه باقری هفشجانی و زهره جهانبازی از چهارمحال و بختیاری، مهشید نوید از کرج و فاطمه فرامرزی از قم و در بخش کاریکاتور نیز نسرین نوروزی از چهارمحال و بختیاری، فرهاد رحیم قراملکی از آذربایجان شرقی و شایان ورناصری قندعلی از خوزستان به عنوان نفرات برتر معرفی شدند.

وی با بیان اینکه به منظور حمایت و تشویق دانش‌آموزان آثار دریافتی در بخش دانش‌آموزی به صورت جداگانه مورد بررسی قرار گرفت، گفت: تینا علی بابایی، فاطمه زهرا قائدی، نازنین نوری، زهرا خدابنده و الهه بابایی از چهارمحال و بختیاری به عنوان نفرات برگزیده انتخاب شدند.

به گزارش ایرنا، ویروس کرونا یا کووید ۱۹ به بیشتر کشورهای جهان سرایت کرده است و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.

شست‌وشوی دست‌ها با آب و صابون، رعایت بهداشت فردی، خودداری از دست دادن‌های مکرر و منع سفر و اجتماعات از جمله نکاتی است که پزشکان متخصص برای پیشگیری از شیوع این ویروس توصیه می‌کنند.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر