menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

دومین جشنواره طنز خش دلانه یزد

برگزیدگان جشنواره «خش دلانه ۲» در فضای مجازی معرفی شدند

برگزیدگان جشنواره « خش دلانه۲ (دل خوشی ها) » که در ۲ بخش « نمایش کوتاه طنز « و « استندآپ کمدی ( شوخی پردازی روی صحنه)» به دلیل شیوع کرونا و حفظ سلامت همگانی به صورت مجازی برگزار شد از سوی هیات داوران معرفی شدند.

بخش نمایش کوتاه طنز

به گزارش شیرین طنز، به نقل از ایرنا، بر پایه آرا هیات داوران، در بخش نمایش کوتاه طنز و در گرایش متن مهدی مالکی با نمایش « ایساتیس کتس» به عنوان برگزیدگان جشنواره انتخاب شد و از محمد پارسایی خواه با نمایش « سلطان سیاه» و « ستاره توانگر» با اثر « نه چندان دور» تجلیل شد.

بخش کارگردانی

در بخش کارگردانی ستاره توانگر و الناز لطیف با نمایش نه چندان دور توانستند حایز رتبه برتر در بخش کارگردانی شوند همچنین در این بخش از مسعود غیاثی کارگردان نمایش خانواده رحمانیان نیز قدردانی شد.

بخش طراحی

در بخش طراحی صحنه از الناز لطیف برای اثر نه چندان دور و در بخش بروشور و پوستر نیز از سحر توانگر برای همین نمایش تجلیل به عمل آمد.

بهترین بازیگر زن

قدردانی داوران این مسابقه در بخش بهترین بازیگر زن نیز به الناز لطیف و ستاره توانگر برای نمایش نه چندان دور رسید.

بهترین بازیگر مرد

هیات داوران در بخش بهترین بازیگر مرد نیز از محمد خیراندیش، امید میررکنی و اسماعیل ملانوری تقدیر کردند.

اثر برگزیده

داوران جشنواره یادشده همچنین نمایش « نه چندان دور» را به عنوان اثر برگزیده معرفی کردند و از همه عوامل نمایش های مرتبط با حوزه دفاع مقدس قدردانی شد.

بخش استندآپ کمدی

در بخش استندآپ کمدی (شوخی پردازی روی صحنه) عافه راسخی ، میثم پورمنش و کتایون محمدی به ترتیب اول تا سوم شدند و جایزه ویژه بخش دفاع مقدس به اسماعیل ملانوری رسید.

بخش نمایش کوتاه طنز

داوری بخش نمایش کوتاه طنز جشنواره را امیر زکی پور، علی جاور، رضا بحری و و داوری بخش استندآپ کمدی را مهدی زبرجدی، مهدی قانع و هادی آقابزرگی برعهده داشتند.

جشنواره یادشده در قالب موضوع هایی همچون سلامت، بهداشت و ویروس کرونا، همدلی و مشارکت اجتماعی، آسیب های اجتماعی، امید و افزایش نشاط و ارتقا و تحکیم بنیان خانواده برگزار شد و در مجموع ۳۸ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

شیرین طنز را در پیام رسان ایرانی سروش دنبال کنید

از مجموع آثار ارسالی ۱۸ مورد در قالب نمایش کوتاه و ۲۰ مورد هم استندآپ کمدی است که از این تعداد به ترتیب ۶ و هفت اثر به بخش مسابقه راه یافت.

ایجاد نشاط و شادابی و کشف استعدادهایی در زمینه استندآب کمدی و نمایش طنز از اهداف جشنواره است.

جشنواره از چهارم دی ماه جاری به مدت چهار روز در فضای مجازی برگزار شد.

نخستین جشنواره خش دلانه سال ۹۸ در پارک‌های شهر یزد برگزار شد که امسال با توجه به شیوع کرونا و پیشگیری از ابتلای افراد به بیماری کووید ۱۹ با استفاده از ظرفیت‌های فضای مجازی برگزار شد.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر