menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

انجمن کاریکاتور همدان

انجمن کاریکاتور همدان تعطیل نیست، نیمه‌ فعال است

سرپرست اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان گفت: انجمن کاریکاتور تعطیل نیست بلکه نیمه‌فعال است.

به گزارش شیرین طنز، علی مرادی‌نور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان در خصوص وضعیت اعطای اعتبار به انجمن‌ها اظهار کرد: اعتبار انجمن‌ها به خانه شعر و ادب واریز شده و از این طریق مبالغ به انجمن‌ها پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه سال گذشته مبلغی به آنها پرداخت شد بیان کرد: امسال نیز طبق سال‌های گذشته اعتباری برای فعالیت انجمن‌ها در نظر گرفته شده است.

سرپرست اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان با اشاره به اینکه مبلغ پرداختی به انجمن‌ها متغیر است افزود: پرداخت اعتبار بنا به فعالیت انجمن‌هاست به طوری که برخی از انجمن‌ها فعالیت بیشتری دارند و اعتبار بیشتری هم دریافت می‌کنند.

وی در خصوص تعطیلی انجمن کاریکاتور نیز گفت: انجمن کاریکاتور تعطیل نیست بلکه نیمه فعال است.

مرادی‌نور با بیان اینکه هدف از تاسیس این انجمن ساماندهی و برنامه‌ریزی مناسب برای این قشر از هنرمندان است گفت: این انجمن هنگامی که بنده رئیس شهرستان بودم، تاسیس شد، بنابراین برای ادامه فعالیت اگر حضوری مراجعه کنند، صحبت می‌کنیم و فعالیت آنها ازسرگیری می‌شود.

وی یادآور شد: فعالیت‌های هنرمندان در انجمن کاریکاتور باید به نحوی باشد که فعالیت آنها فراملی بوده و محدود به استان و شهر همدان نباشد تا بتوانند در سطوح ملی و بین‌المللی حضور یابند.

انتهای پیام/

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر