menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

میرشکاک در رندان تشنه لب

اشعار عاشورایی طنزپردازان از شبکه چهار پخش شد+فیلم

ویژه‌برنامه تلویزیونی «رندان تشنه لب» با هدف مرور اشعار عاشورایی ادوار این سوگواره، پانزدهم شهریور ۱۳۹۸ از شبکه چهار سیما پخش شد و قسمت بعدی آن بیست و دوم شهریورماه پخش خواهد شد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از روابط عمومی دفتر طنز حوزه هنری، شبکه چهار سیما در قالب ویژه‌برنامه تلویزیونی سلسله سوگواره‌های عاشورایی «رندان تشنه لب» را در دو جمعه ماه محرم امسال، مرور می‌کند.

رندان تشنه‌لب عنوان شب شعری است که دفتر طنز حوزه هنری در ماههای محرم و صفر برگزار می‌کند. در این برنامه شاعرانی که در طول سال از ایشان شعر طنز می‌شنویم، عشق و ارادت‌شان را به سالار شهیدان در قالب اشعار آیینی‌شان متجلی کرده و آثار عاشورایی خود را به خالقان حماسه عاشورا تقدیم می‌کنند .این برنامه از سال ۱۳۸۲ تا کنون در حوزه هنری برگزار می‌شود.

در این ویژه برنامه تلویزیونی که اجرای آن برعهده سید شهرام شکیبا و ناصر فیض (دبیر این سوگواره ادبی) است؛ ضمن مرور آثار سروده شده در ادوار گذشته «رندان تشنه لب»، آثار عاشورایی شاخص زنده‌یادان ابوالقاسم حالت ، ابوتراب جلی ، عمران صلاحی ، ابوالفضل زرویی نصرآباد و… نیز معرفی و بررسی خواهد شد.

«رندان تشنه لب» در دو برنامه مستقل؛ روزهای جمعه پانزدهم و بیست و دوم شهریور از ساعت ۲۲ از شبکه چهار سیما پخش خواهد شد.

فیلم این برنامه را در ادامه می بینید :

۱۵ شهریور ۹۸

۲۲ شهریور ۹۸


منبع فیلم ها : تلوبیون

chatنظرات شما

یک دیدگاه

  1. نیما راسخ:

    با سلام،
    به ضرس قاطع ادعا می کنم و از عهده ی آن موفق برون می آیم که: شاعر طنزپردازی بهتر از استاد عباس خوش عمل کاشانی نداریم که در عرصه ی شعر آیینی خوش درخشیده باشند.
    ایشان مجموعه شعر آیینی با عنوان «جلوه ی اسرار» دارند که چند بار تجدید چاپ شده است.متآسفانه فعالان تریبون دار عرصه ی طنز که اغلبشان روزگاری افتخار شاگردی استاد خوش عمل را داشته اند ایشان را ازیاد برده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر