menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

استفاده سازمان زیباسازی تهران از کاریکاتور برای انتقال پیام‌های ارزشی

رئیس سازمان زیباسازی شهر تهران گفت: برای اولین بار برای انتقال پیام‌های ارزشی از کاریکاتور استفاده کرده‌ایم.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرنگار اجتماعی فارس، عیسی علیزاده در حاشیه مراسم کمپین «تبلیغات فرهنگی شاد باشیم» ویژه دهه کرامت که در محل امامزاده صالح تهران برگزار شد، گفت: باری دهه کرامت آثاری را انتخاب کرده تا در سطح شهر نمایش دهیم.

وی با بیان اینکه این اولین بار است که از کاریکاتور برای انتقال پیام‌های ارزشی استفاده می‌کنیم، گفت: مفاهیم برگرفته از صحبت‌های امام رضا، خانواده و … از کاریکاتور استفاده کرده‌ایم.

رئیس سازمان زیباسازی شهر تهران ادامه داد: در فضاسازی شهر تهران از پرچم‌هایی استفاده کرده‌ایم که این پرچم‌ها بر روری پل‌های سواره نصب شده است که در این پرچم‌ها از نماهای حرم حضرت معصومه، شاهچراغ و حضرت امام رضا استفاده شده است.

وی با بیان اینکه سازه‌های شهر تهران اجباری هستند و مردم آنها را می‌بینند، گفت: باید برای انتقال پیام از تصاویری استفاده می‌کردیم که بتواند پیام را به درستی منتقل کند.

علیزاده درباره همکاری شهرداری تهران با سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: طی مذاکراتی که با سازمان اوقاف داشتیم قرار شد ما محتوا را تولید و در اختیار سازمان اوقاف قرار دهیم و آنها در سطح کشور توسعه دهند و این موضوع را اداره کنند چرا که شهرداری فقط می‌تواند در سطح شهر تهران این کار را انجام دهد اما سازمان اوقاف به طور کشوری کار کند.

انتهای پیام/

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر