menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

ارتباط تیپ های شخصیتی با زباله!

زهرا دری :

الف) پیک نیک:
افراد چاقی که شکم رو به پیشرفتی دارند.
این افراد که چاق هستند، مسلماً بیشتر می خورند و بیشتر زباله تولید می کنند.معمولاً برخی مدیران و اشخاص پشت میزنشین که گاهی روی کاناپه هم دراز کشیده اند،دراین دسته قرار می گیرند.
این افراد درمواقع بیکاری (که همان اکثر مواقع است)، اقدام به خوردن و تولید زباله می کنند.این افراد را یا باید از کار اخراج کرد که نمی شود و کسی زورش نمی رسد،یا ازشان خواست که کمتر بخورند که آن هم نمی شود.طرف می گوید :«به تو چه که من زیاد یا کم می خورم؟ مگر از جیب تو می خورم؟ رییسم ، هرکار دلم خواست می کنم.» و تازه ممکن است یک بادمجان هم زیر چشم تان بکارد. زباله های این افرادکه هرشب جمع می شود، خیلی باکلاس است. پوست موز در آن به وفور یافت می شود. جعبه خالی پیتزا مخصوص، ساندویچ های نیمه خورده ،مرغ سوخاری دو گاز زده ، ماهی تمام قد بدون پولک، لباس های مارک دار همراه با جای سوختگی اتو، ته چک دسته چک مصرف شده، قوطی های آناناس ،دیش ،ریش، ته ریش، کیک خامه ای با اثریک جای انگشت، کارتون ال سی دی، کارتون یخچال سای بای ساید، قباله پاره شده ازدواج، کاغذ کادو، کراوات های در هم گره شده که هیچ خری هم نمی تواند ازاین گره ها بزند.
ب) آتلتیک :
عضلات ورزیده ،سینه ای پهن ،قد نسبتاً بلند:
به علت کم بودن این تیپ ورزشکاری در مملکت، برای کی بنویسم؟ برای چی توضیح بدهم؟ که چی بشود مثلا؟! کاغذ بیت المال است…آیا حرف مفت نزدن، از مفتکی حرف زدن بهترنیست؟!
ج) آستنیک :
بلند بالا و لاغراندام، قفسه سینه باریک و مسطح :
هنرمندان ،نویسندگان،شاعران ،طنزپردازان و…… دراین گروه جا می گیرند.این افراد، هم کم می خورند، هم ندارند که بخورند.حقوق شان را به موقع نمی دهند یا اصلا نمی دهند.بیمه هنرمندان هم پیشکش!
اینها آن قدربی پول اند که دستشان تا ته جیب شان می رسد. نه مرغ که این روزها قیمتش قابل تشخیص نیست، می توانند بخرند، نه شیر پاکتی. لذا همیشه هشت شان گرو نه شان است.در زباله این افراد که ماهانه جمع آوری می شود، مواد زیر یافت می شود: کاغذهای آــ چهار خط خطی مچاله شده همراه با اثر چای، مجوز ابطال شده کتاب ،جوراب سوراخ که چند بار رفو شده است و دیگر کار نمی داده. کاغذهای سفید و کاهی همراه با طرح بوقلمون سرخ شده و کباب میکس و رستوران های مجلل همراه با اثر اشک چشم و طرح یک آه بزرگ، سی دی شکسته شده ام پی تیری ، پوسته آدامس موزی، دسته عینک شکسته، قوطی خالی شامپو بچه، از این صابون سبز گنده‌ها، یک عدد هشت که به عدد نه آویزان است، شرتی که قبلا زیرشلواری بوده!

منیع : ضمیمه ادب و هنر روزنامه ی اطلاعات – ۱۵ اردیبهشت ۹۴

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر