menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

اختتامیه ششمین جشنواره مطبوعات قزوین

مدیر روابط عمومی خانه مطبوعات استان قزوین، از برگزاری اختتامیه ششمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان شنبه سوم آبان ماه سال جاری در قزوین خبر داد.

به گزارش شیرین طنز، ‘علیرضا خدابخش’ در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مراسم از ساعت چهار بعدازظهر در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی استان قزوین آغاز خواهد شد و پس از سخنرانی دبیر جشنواره، میان برنامه و پذیرایی، بیانیه هیات داوران قرائت و در پایان از برگزیدگان آثار در 15 رشته مختلف با اهدا تندیس، لوح تقدیر و جوایز نقدی قدردانی می شود.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را ارتقای محتوای نشریات و خبرگزاری های فعال استان، تجلیل از تلاش حرفه ای خبرنگاران، عکاسان و نویسندگان فعال در رسانه ها و تقویت و بسط مبانی روزنامه نگاری حرفه ای اعلام کرد. خدابخش ادامه داد: این جشنواره در 15 رشته شامل سرمقاله و یادداشت اول، مقاله و یادداشت سیاسی، مقاله و یادداشت اجتماعی، مقاله و یادداشت ادبی – هنری، مقاله و یادداشت ورزشی، گزارش خبری، گزارش توصیفی – تحلیلی، مصاحبه، خبر، تیتر، عکس، صفحه آرایی و طراحی سایت خبری، جدول و سرگرمی، حوادث و طنز مکتوب می باشد.

ششمین جشنواره مطبوعات قزوین

این عضو خانه مطبوعات اضافه کرد: در ششمین جشنواره مطبوعات امسال 195 نفر از اهالی رسانه ها با مجموع 435 اثر شرکت کردند که از این نظر در میان همه جشنواره های مطبوعات سالهای گذشته بی سابقه بود. خدابخش افزود: همچنین امسال علاوه بر هیات داوران که همگی از داوران مطرح ملی هستند، داور جداگانه ای نیز برای بخش عکس درنظر گرفته شد و تمامی آثار در همه رشته ها پس از حذف نام صاحب اثر و کدگذاری و با طی تمام مراحل حفاظتی و نظارتی، در اختیار داوران بخشهای مختلف قرار گرفت.

در جشنواره مطبوعات امسال که توسط خانه مطبوعات استان قزوین برگزار می شود، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهرداری قزوین نیز مشارکت و همیاری دارند.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر