menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

زیرگذر طنز رادیو صبا

آثار طنز یحیی وکیلی زند در رادیو صبا بازخوانی می‌شود

در برنامه «زیر گذر طنز» رادیو صبا مطالب طنز “یحیی وکیلی زند” از طنزنویسان قدیمی ایران بازخوانی می‌شود.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، “زیرگذر طنز” با هدف آشنایی هر چه بیشتر مخاطبان با آثار طنزنویسان ایران و جهان روی آنتن می‌رود.

این برنامه روز سه شنبه ششم به بازخوانی مطالبی طنز به قلم “یحیی وکیلی زند” می‌پردازد. وی از نویسندگان مطبوعات و مجلات قدیمی و متولد گرگان است که سابقه درخشانی در این زمینه دارد.

وکیلی زند در زمینه شعر و نقاشی هم با مطبوعات قدیم مانند صبح امروز، مجله دانشمند و اطلاعات هفتگی همکاری می‌کرد.

برنامه “زیر گذر طنز” شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۳:۳۰ با تهیه کنندگی مهدی خانی پور و نویسندگی ریحانه یزدان دوست روی موج اف ام ۱۰۵,۵ مگاهرتز از رادیو صبا پخش می‌شود.

معرفی رادیو صبا

رادیو صبا از بیست و دوم بهمن ۱۳۹۱ با رویکرد طنز و ایجاد شور و نشاط در جامعه و با مدیریت محمد صادق رحمانیان فعالیت خود را آغاز کرد.

رادیو صبا با روزانه ۶ساعت تولید و پخش برنامه های طنز و شاد توجه مخاطبان را به خود جلب کرد و پس از یک سال مدت زمان برنامه های رادیو صبا در روز از ۶ساعت به ۱۶ساعت رسید و گروه مسابقات و تفریحات نیز به گروه طنز و سرگرمی افزوده شد.

پس از محمد صادق رحمانیان، حمید رضا مقدسی سکان دار رادیو صبا شد و در این مدت، برنامه هایی با محوریت مسابقه، اعم از مسابقه های جدی و طنز تولید و پخش شد.

در تاریخ ۹۶/۲/۲۰ مدیریت رادیو صبا به سعید یوسف نیا سپرده شد.

در حال حاضر رادیو صبا با تولید روزانه ۸ ساعت برنامه طنز و مسایقه و ۴ ساعت برنامه زنده و ۴ ساعت تامین و تکرار تلاش می کند تا ضمن بالابردن کیفیت برنامه ها رضایت مخاطبان خود را جلب کند.

رادیو صبا بر روی موج اف ام ردیف ۱۰۵,۵ مگاهرتز در تهران و در استان‌های البرز، اصفهان، خراسان رضوی، فارس زنجان، اردبیل، کرمان و کیش شنیده می شود اما با توجه به رسانه های کمکی همچون گیرنده های دیجیتال ،رادیو نما،سایت ایران صدا و همچنین سایت رادیو صبا، این رادیوی شاد و مردمی را در همه جای ایران می‌توان شنید.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر