menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

مجموعه طنز جنگ دوست داشتنی

میهمانان جنگ دوست داشتنی ۲ مشخص شدند+تماشای رایگان

مجموعه تلویزیونی «جنگ دوست داشتنی» کاری از حسین همایون‌فر و محصول گروه مستند بنیاد فرهنگی روایت فتح در ایام ماه مبارک رمضان از شبکه نسیم مهمان‌خانه‌ها می‌شود.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح، فصل جدید مجموعه‌ تلویزیونی « جنگ دوست داشتنی» محصول گروه مستند بنیاد فرهنگی روایت فتح، در ماه مبارک رمضان ۱۴۰۱ مهمان مخاطبان خود می‌شود.

فصل اول این مجموعه در ایام نوروز سال ۱۴۰۰ به میزبانی اصغر نقی‌زاده پخش گردید و با استقبال قابل‌توجه مخاطبان روبه‌رو شد.

 دانلود و تماشای رایگان جنگ دوست داشتنی

این مجموعه‌ گفتگو محور به خاطرات شیرین و طنز رزمندگان دفاع مقدس می‌پردازد و فصل جدید آن با حضور مهمانانی چون سید مسعود شجاعی طباطبایی، جواد مجلسی راد، علی مسجدی، رضا صراف و سعید تاجیک تولید شده است.

این برنامه به تهیه‌کنندگی و کارگردانی حسین همایون‌فر از اول ماه مبارک رمضان هرروز ساعت ۲۲:۳۰ روی آنتن می‌رود و تکرار آن روز بعد و در ساعات ۳:۳۰ بامداد و ۱۰:۳۰ پخش می‌شود.

اصغر نقی زاده

بیوگرافی اصغر نقی زاده

اصغر نقی زاده در سال ۱۳۴۱ در تهران متولد شد. به گفته وی او پس از بازی در فیلم توبه نصوح، در فیلم مهاجر نقش کوتاهی از یک رزمنده به نام علی را اجرا کرد. آن ها برای فیلم برداری از این صحنه به بندر انزلی سفر کردند. در حین سفر خاطرات جبهه را برای ابراهیم حاتمی کیا تعریف می کند و او اصغر سینمای جنگ را بر اساس خاطرات نقی زاده می‌نویسد و حتی نقش او را در فیلم مهاجر بیشتر نیز می‌کند.

اصغر نقی زاده پس از بازی در فیلم خاکستر سبز، در دوازدهمین دوره جشنواره فجر نامزد بهترین نقش دوم مرد این فیلم شد. قالب نقش‌های نقی زاده اکثراً رزمنده بوده و به همین دلیل از او برای بازی در فیلم هایی با ژانر های متفاوت استفاده نشد. (بیتوته)

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر