menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

ماهنامه ی طنز و کاریکاتور خط خطی

یک شوتِ بی هدف و… گل!

در خبرها خواندیم که آقای کی روش در مصاحبه ای گفته اند: «می خواهم در جام ملت ها آس رو کنم.» پیشنهاد می کنیم یک نفر به آقای کی روش توضیح دهد که یک چیز قابل پخش رو کنند در ضمن به خبرنگاری که این خبر را منتشر کرده، تذکر می دهیم که آس با «ث» است نه با «س»، نمونه اش هم همین آ.ث.میلان که همه اش توی تلویزیون این طوری می نویسندش!
***
در خبرها خواندیم که باشگاه استقلال نامه ای به آقای نبی نوشته و در آن نامه چنین آورده که: «کشوی جادویی شما به وقتش وارد جریان های مهم تری می شود» به باشگاه استقلال پیشنهاد می کنیم فی الفور روی جریان هایی که کشوی مورد نظر واردشان شده، انگشت بگذارد و آن ها را نشان مراجع ذی صلاح دهد، چون از قدیم گفته اند کشو که نباید اینقدر بازیگوش باشه که. در ضمن خیلی دلمان می خواهد بدانیم که این کشوی جادویی قابلیت پرواز هم دارد و یا می تواند بگوید نتیجه بازی فلان تیم با آن یکی چه می شود یا نه؟
***
در خبرها خواندیم که آقای مایلی کهن گفته: «به زندان می روم تا هم خودم پاک شوم هم این فوتبال.» ما به آقای مایلی کهن پیشنهاد می دهیم در محلی که برای پاک شدن انتخاب کرده اند، تجدیدنظر کنند، به نظر ما اگر وی یک دوش ناقابل بگیرد، دیگر احتیاجی به این خبرسازی ها ندارد.
***
باخبر شدیم که رضا شاهرودی گفته: «مایلی کهن اگر توی گوش دایی هم می زد، او نباید چیزی می گفت» پیشنهاد می دهیم آقای دایی مثل این خارجی ها یک کارناوال راه بیندازد، مثلا یکی از همین کارناوال هایی که یکی می نشیند یک جا و بقیه می آیند و به طور مجانی با او دست می دهند! بعد آقای دایی بنشیند آن جا و هی آقای مایلی کهن و بقیه بیایند و بزنند توی گوش ایشان. این طوری هم احترام پیش کسوت ها حفظ می شود، هم آقای دایی می تواند وقتی پیش کسوت شد هی بزند توی گوش بقیه!
***
شنیده ایم که علی دایی گفته: «نمی توانستم ببینم نوه ای غصه پدربزرگش را می خورد.» ما می خواستیم از آقای دایی بپرسیم شما مگر قبلاً نمی دانستید که آقای مایلی کهن نوه داشته یا نکنه ایشان یکهو نوه دار شدند؟ به هر حال پیشنهاد می کنیم ورزشکاران قبل از هر تکل از پشت و یا درگیری با مربی حتما بپرسند که نوه داری یا نه؟
***
باخبر شدیم که آقای مایلی کهن پس از آزاد شدن از زندان و تحمل کردن دو سه روز حبس مصاحبه کرده و گفته: «قانون نگذاشت در زندان بمانم.» ما در اینجا به این نتیجه می رسیم که آقای مایلی کهن قانون و علی دایی را دو مورد جدا از هم می داند به این نحو که قانون نمی توانسته وی را در زندان بیندازد اما دایی می توانسته، وقتی هم که ایشان از زندان آزاد شده اند به این دلیل نبوده که آقای دایی رضایت داده اند، بلکه قانون دست به کار شده و ایشان را که غیرقانونی (!) در زندان بوده آزاد کرده.
***
در خبرها خواندیم كه وكیل آقای علی دایی در پاسخ به این سؤال که اگر آقای مایلی کهن باز هم اقدام به افترا زدن به آقای دایی نماید آیا باز هم از او شکایت می کنید؟ پاسخ داده: »قطعا از او شکایت می کنیم.» ما پیشنهاد می کنیم آقای مایلی کهن یک شماره اشتراک از زندان اوین بگیرند تا موقع عزیمت به آن جا به دلیل کاغذبازی های رایج معطل نشوند، چون تجربه ثابت کرده ایشان بالاخره متلکشان را خواهند انداخت و به قول قدیمی ها «دیر و زود داره اما سوخت و سوز نداره».
***
شنیده ایم که آقای مایلی کهن عنوان کرده اند که خاطرات زندان را در یک کتاب منتشر خواهند کرد. شاید هم همین حرف باعث شده تا اهالی ادبیات و نویسندگان دست به دامان آقای دایی شوند تا ادبیات را از یک شوک و ]…[ عظیم نجات داده و رضایت دهند تا آقای مایلی از زندان آزاد گردد. البته ما خیلی مشتاقیم که بدانیم در طول سه روزی که آقای مایلی کهن در زندان بودند، به قدر کافی برای خودشان خاطره های خوب و بد (!) جمع کرده اند که بشود ازش یک کتاب هفت هشت جلدی در آورد یا نه، اما قطعاً می دانیم یکی از شخصیت های کتاب، نامش آقای «کیروشی پور» خواهد بود!
نویسنده: حسن غلامعلی فرد
منبع : شماره ی 42 ماهنامه کارتون و طنز خط‌ خطی

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر