menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

کارگاه طنز از تعاریف تا واقعیت

کارگاه ادبی «طنز از تعاریف تا واقعیت» در حوزه هنری ارومیه برگزار شد

کارگاه ادبی طنز «از تعاریف تا واقعیت» با حضور شاعران و علاقه مندان به ادبیات طنز در این سالن اجتماعات حوزه هنری آذربایجان غربی برگزار شد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از حوزه هنری آذربایجان غربی، در این برنامه ماهیت طنز و تعریف های گوناگون و متضاد از آن با حضور «سعید سلیمان پور» (مسئول دفتر طنز حوزه هنری استان) به عنوان یکی از مهم ترین شیوه های جذب ادبی و بیانی که بخش مهم و عظیمی از آثار فاخر ادبی در شعر و ادب ترکی و فارسی را تشکیل می دهد مورد بررسی قرار گرفت.

کارگاه طنز از تعاریف تا واقعیت

همچنین جامع و مانع نبودن طنز و ارائه تعریف بلاغی و تمثیلی به جای تعریف ماهوی به عنوان اشکالات ادبیات طنز از دیگر موضوع هایی بودند که در قالب این کارگاه و بورد بحث و گفتگو قرار گرفتند .
موضوع «طنز در قرآن کریم» و استفاده از مقوله طنز در قالب انتقاد در این کتاب مقدس از دیگر موضوع هایی بودند که توسط مسئول واحد آفرینشهای ادبی حوزه هنری استان مطرح شد و به تمثیلات و تشبیهات طنز گونه در قرآن کریم اشاره گردید.

کارگاه ادبی طنز از تعاریف تا واقعیت با قرائت اشعار طنز توسط تعدادی از شاعران حاضر در برنامه از جمله جعفر بزرگ امین ، غلامرضا دانش افروز ، غلامعلی کریمی ، اکبر حمیدی علیار ، صادق داسگر ، اتابک تیموری و رامین هاشمی به پایان رسید.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر