menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

نمایش سه روایت زندگی

رضا مولایی بازیگر نمایش “سه روایت زندگی” در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران در خصوص نمایش‌نامه این اثر گفت: نمایشنامه “سه روایت زندگی” روایت زندگی زوج‌های جوان در سه بخش است که من در نقش “هانری” در مقابل سیما تیرانداز ایفای نقش می‌کنم.

وی ادامه داد: این نمایش نیز همانند متن قبلی نمایش “خدای کشتار” “یاسمینا رضا” موضوع رئال و اجتماعی دارد و به مسئله ارتباط و نوع برخورد آدم‌ها با یکدیگر می‌پردازد.

مولایی با اشاره به کمدی بودن نمایش “سه روایت زندگی” بیان کرد:‌فکر می‌کنم یکی از ویژگی‌های نمایش،‌ کمدی بودن آن است چرا که مردم با کارهای کمدی و طنز ارتباط بیشتری برقرار می‌کنند.

مولایی افزود: نمایش‌های کمدی می‌توانند با طنز حرف‌های تلخی بزنند و مخاطب نیز به این تلخی‌ها بخندد این موضوع باعث شده که مخاطب به تماشای آثار کمدی گرایش یابد.

وی در خصوص تمرین‌ها اظهار داشت: اکنون در منزل خانم تیرانداز تمرین می‌کنیم اما به دلیل نزدیک شدن به ایام عید وشلوغی‌ها تمرین‌هایمان محدودتر شده است.

سه روایت زندگی

مولایی با شاره به اتودهای اولیه در شیوه‌ی اجرا گفت: برای شیوه اجرای نمایش اتودهای مختلفی زدیم اما در نهایت در نظر داریم از فضای رئال خارج شویم و با توجه به تمرین‌ و متن شیوه دیگر را به کار ببریم.

گفتنی است، نمایش “سه روایت زندگی” به کارگردانی سیما تیرانداز و با بازی رضا مولایی،‌ امیرکاوه آهنین، لیلی رشیدی 18 فروردین در تماشاخانه‌ی ایرانشهر اجرا می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر