menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

قندشکن ۱۵

طنزپردازان یزدی در محفل طنز قندشکن تجمل گرا می شوند

پانزدهمین محفل طنز «قندشکن» با موضوع تجمل‌گرایی ۱۴شهریور در نارنجستان هنر حوزه هنری یزد برگزار می‌شود.
به گزارش شیرین طنز، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان یزد: رئیس حوزه هنری یزد از برگزاری پانزدهمین محفل طنز «قندشکن» با موضوع تبرُّج، تجمل‌گرایی، ازدواج و مضامین مختلف با حضور مهدی فرج اللهی طنزپرداز کشوری خبر داد.
محمدصادق کوچک‌‎زاده با اشاره به شعرخوانی طنزپردازان و شاعران جوان و پیشکسوت در این محفل ادبی گفت: مهدی فرج اللهی نویسنده، شاعر و مجری رادیو تلویزیون اجرای این برنامه را بر عهده دارد و احمدرضا قدیریان شاعر برجسته استان هم به عنوان کارشناس در این محفل حضور خواهد داشت.
وی اظهار داشت: در پایان به آثار برتر از نگاه کارشناس و مهمان برنامه جوایزی اهدا خواهد شد.
رئیس حوزه هنری استان، ضمن دعوت از عموم هنرمندان و قشرهای مختلف مردم به ویژه خانواده‌ها و جوانان برای حضور در این محفل شاد و صمیمی افزود: این برنامه چهارشنبه ۱۴شهریورماه ساعت ۲۰ در نارنجستان هنر حوزه هنری یزد برگزار می‌شود.
این برنامه با همکاری صدا و سیمای مرکز یزد ضبط و از شبکه استانی پخش خواهد شد.
علاقه‌مندان می‌توانند آثار طنز خود را برای ارائه در این محافل به رایانامه qandshekan@gmail.com ارسال کنند یا با شماره تلفن ۳۶۲۳۱۴۰۰ داخلی ۲۵ تماس بگیرند.
گفتنی است: محافل ماهانه طنز «قندشکن» معمولا چهارشنبه اول هر ماه در حوزه هنری یزد واقع در ابتدای خیابان آیت‌الله کاشانی، کوچه آزادی برگزار می‌شود.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر