menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

دانشمندان هم گول اکولوژیست‌ها را خورده‌اند!

کتاب «اکولوژی و محیط زیست خودمونی» نوشته نصرت‌اله صفاییان، به زبان طنز و از سوی انتشارات معین منتشر شد.
به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرنگار مهر، این کتاب با پیشگفتار دکتر مجید مخدوم، استاد اکولوژی و رییس انجمن ارزیابی محیط زیست ایران و با یک هشدار که «گول این اکولوژیست‌ها را نخورید!» آغاز می‌شود و در آن، به زبانی ساده و طنز گونه، با اکولوژی (بوم شناسی) و دیدگاه اکولوژیست‌ها آشنا شده و در این گیر و دار از آنچه که در محیط زیست برای بشر و به دست خود او اتفاق افتاده و یا قرار است بیفتد، آگاه‌تر می‌شوید.

اکولوژی و محیط زیست خودمونی

در فصل اول این کتاب به «معرفی اکولوؤی، اکوسیستم، کارایی اکوسیستم و تعریف‌های دیگر» پرداخته شده؛ «آنچه اکولوژیست‌ها می‌گویند؛ باورها، دانش، اعتقادات و شایعه‌پراکنی‌ها» عنوان فصل دوم کتاب است که در آن به اکولوژی و زبیعت، اکولوژی و محیط زیست، اکولوژی و تنوع و… پرداخته شده است.

سومین فصل از کتاب «اکولوژی و محیط زیست خودمونی» به «معرفی انواع اکولوژیست‌ها»، چون اکولوژیست‌های سر به زیر، آبی، سر به هوا، تروریست و … توجه کرده و «اکولوژیست‌ها، اکوسیستم‌ها را چطور می‌بینند» عنوان فصل چهارم کتاب است.

«آنکه می‌خندد، هنوز این فصل را نخوانده است» عنوان پنجمین و «دانشمندان هم گول اکولوژیست‌ها را خورده‌اند» عنوان ششمین فصل کتاب است. کتاب «اکولوژی و محیط زیست خودمونی» نوشته نصرت‌اله صفاییان به قیمت 14 هزار تومان از سوی نشر معین منتشر شده است.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر