menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

حضور شاعران غیرایرانی در قند پهلوی پنجم

رضا رفیع، مجری برنامه طنز قندپهلو گفت: اکنون در حال تامین محتوای مرحله پنجم برنامه تلویزیونی قندپهلو هستیم که شامل شناسایی استعدادهای شاعر و طنزپرداز و دعوت از آنها و گروه‌بندی آنهاست.
به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، رضا رفیع، مجری برنامه طنز قندپهلو در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها حاضر شده و به گفت‌وگو با خبرنگاران این خبرگزاری پرداخت.

قند پهلو

رفیع در مورد سری جدید برنامه قندپهلو گفت: اکنون در حال تامین محتوای مرحله پنجم برنامه تلویزیونی قندپهلو هستیم که شامل شناسایی استعدادهای شاعر و طنزپرداز و دعوت از آنها و گروه‌بندی آنهاست که اینها همه وظیفه سردبیر برنامه یعنی بنده است.
وی افزود:‌ یکی از اتفاقات بسیاری خوبی که دنبال آن هستیم و قطعا برنامه را متنوعتر می‌کند حضور شاعران غیرایرانی و فارسی‌زبان است که اگر این مسئله به نتیجه برسد، با شناختی که از جنس برنامه و محبت مردم به این برنامه داریم، برنامه وارد یک فاز بالاتر می‌شود. مجری برنامه طنز «قندپهلو» تصریح کرد: قطعا این اتفاق به مطرح شدن این برنامه در کشورهای دیگر نیز کمک می‌کند.

chatنظرات شما

یک دیدگاه

  1. مهدی:

    ایرانیاش از همه بهتر بودن بخصوص خانم زهرا دری و جواد نوری .اجرای اقای رفیع هم خوب بود . قدر جوونای مملکتمونو نمیدونیم متاسفانه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر