menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

جوونی به روز!

جوونی به روز!

توی این دوره و زمونه که اکثر چیزهای دورو ورمون در حال تقییر و تحوله، گاهی معنای بعضی از واژها هم تو این میون رنگش عوض میشه ،و یا بهتر بگم به قول معروف، به روز میشه…..!!
یکی ازاین کلمه ها که چند وقته یه کمی دچار(بحران هویت!) شده،تعریف های جدیدی هست که از باید و نبایدهای دوران جوونی داده میشه..!!
بزارین برای اینکه بهتر متوجه منظورم بشین چندتا از نمونه های جالبش رو و براتون تعریف کنم….

عکس جان ویهلم

مثلا اینکه:
1 تو جوونی باید سعی کنی قدر تک تک لحظات زندگی تو بدونی و نذاری حتی یک دقیقه هم از دستت دربره.حتما برای شما هم پیش اومده، وقتی که مجبورین صبح از خواب بیدار بشین ،دیدین…؟چه طور حاضرین برای یک دقیقه بیشتر خوابیدن از همه ی توانتون مایه بذارین!!
این مقاومت تا پای جون، به خوبی نشون میده شما به صورت کاملا غریزی معنای استفاده از زمان ودرک کردین!!….به خصوص لحظه های شیرین خواب رو!!
2 تو جوونی باید حواست باشه که هیچ وقت امیدت و از دست ندی و کلا خوش بین و امید وار باشی. ببین مطمئن باش! شک نکن که یه روز بالاخره درست از همون زاویه ای که داری به آسمون نگاه میکنی،اون چمدون پر پول معروف! جلو پات فرود می آد!!
اصلا به قول گفتنی:ادم به امید که زنده است……بله!!
3 تو جوونی باید سعی کنی از همه چیز لذت ببری و دست از گله و شکایت الکی هم برداری، مخصوصا لذت از چیزهایی که دیگران به خوبیه تو درکش نمی کنن!!
مثلا وقتی صدای گوشنوازموزیکت!!….چهار ستونه خونه رو می لرزونه و تا هفت تا خونه اونور تر هم ازش فیض می برن، این فقط تو هستی که معنیه آرامش و لذت و حس میکنی!!
4 و مهمتر از همه اینکه…. تو این دوران باید به خوبی قدر نیرو و توان جوونیتو بدونی و به فکر فردات باشی.این باعث میشه که هر وقت خواستی خدایی نکرده وسوسه بشی وبه کاری کمتر از مدیریت رضایت بدی ، یاد پیری و ارتروز و صد جور مرض بیفتی که دیر یا زود یقه ات و میگیره!!
خلاصه باید مواظب باشی که یک لحظه غفلت یک عمر پشیمونی برات به بار نیاره!!
البته این باید و نباید ها به همین جا ختم نمیشه ها…!! حالا حالا تفضیل داره ولی خب ما به همین یه مشت از این خروار تقییرات قناعت میکنیم…!

بهاره نام آور

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر