menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

جشنواره کارتون شهر و شهروندی تبریز

معاون فرهنگی هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز از جابه‌جایی رکورد تعداد کشورهای شرکت‌کننده در ششمین جشنواره کاریکاتور تبریز خبر داد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز، داود هوشنگ‌ روشنک با اشاره به حضور کارتونیست‌های 61 کشور در این جشنواره اظهار داشت: جشنواره ششم کاریکاتور شهر و شهروندی تبریز به موضوع ترافیک و فرهنگ آن اختصاص دارد و به دلیل اهمیت ذاتی آن در فرهنگ شهروندی و اینکه مسائل آن عموماً در کشورهای جهان مورد توجه بوده با استقبال گسترده‌تری روبه‌رو شده است.

وی ادامه داد: این جشنواره در حالی ششمین دوره خود را تجربه می‌کند که هنرمندان بسیاری از سراسر جهان به آن اعتماد کرده‌اند و از آن برای معرفی آثار خود استفاده می‌‌کنند.

جشنواره کارتون شهر و شهروندی تبریز

هوشنگ‌ روشنک اضافه کرد: جشنواره کارتون شهر و شهروندی تبریز به عنوان یکی از جشنواره‌های معتبر کارتون جهان شناخته می‌شود و این جشنواره در تقویم هنرمندان بین‌المللی این عرصه جایگاه ویژه‌ای یافته است.

وی با اشاره به کسب 5 ستاره طلایی فکو برای برگزاری بسیار مطلوب این جشنواره، ابراز امیدواری کرد: ششمین دوره جشنواره کارتون شهر و شهروندی تبریز هم با قوت و کیفیت بالا برگزار شده و موجب سربلندی هنر کاریکاتور در شهر اولین‌های ایران شود.

معاون فرهنگی هنری سازمان با تقدیر از همکاری و همراهی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک و سازمان ترافیک شهرداری تبریز خاطرنشان کرد: حرکت‌هایی می‌توانند همواره موثر و اثرگذار باشند که بتوانند زمینه کار جمعی نهادهای متولی شهر را فراهم کنند.

وی خاطرنشان کرد: بیشترین تعداد شرکت‌کنندگان بعد از ایران، از کشورهای ترکیه، صربستان، لهستان و اکراین هستند.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر