menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

آمبولانس شتری

تکلیف «دار و دسته دار علی» مشخص شد

اکبر صحرایی از اتمام مجموعه «دار و دسته دارعلی» و انتشار آخرین مجلد از این مجموعه از سوی انتشارات سوره مهر خبر داد.

اکبر صحراییبه گزارش شیرین طنز، اکبر صحرایی، نویسنده، در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به جدیدترین آثار در دست انتشار خود گفت: در حال حاضر مشغول نگارش و اتمام مجموعه «دار و دسته دارعلی» هستم که با پایان جلد هفتم، این مجموعه هم به اتمام خواهد رسید. آخرین جلد این مجموعه، «جُنگ دار و دسته دارعلی» نام گرفته است.

وی ادامه داد: جلد ششم «بمب کلاغی» نام دارد که در ادامه همان پنج جلدی است که به چاپ رسید و به‌صورت یک داستان بلند تکلیف دارو دسته‌دار علی مشخص و به اتمام می‌رسد. جلد هفتم هم با عنوان «جنگ دسته‌ دارعلی» است که در آن روایت‌های کوتاه یک‌صفحه‌ای در قالب مینی‌مان در مورد دار و دسته ‌دارعلی قرار دارد.

این نویسنده درباره ادامه‌دار بودن این مجموعه گفت: به نظرم این مجموعه می‌تواند ادامه‌دار باشد و در جلدهای دیگر به داستان‌های این اثر پرداخت، اما در حال حاضر قصد این کار را ندارم. شاید پنج سال آینده این کار را ادامه بدهم.

به گفته وی، دو جلد آخر این مجموعه برای چاپ به انتشارات سوره مهر سپرده می‌شود. «دار و دسته دارعلی» مجموعه طنز از اکبر صحرایی است که در آن با نگاهی طنز به دفاع مقدس و ماجراهای آن پرداخته می‌شود.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر