menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

اکبر صحرایی

مین سوسکی به نمایشگاه بین المللی کتاب تهران می رود

کتاب «مین سوسکی» از مجموعه “دارودسته دارعلی” در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران ارایه می شود.

به گزارش شیرین طنز، اکبر صحرایی نویسنده حوزه دفاع مقدس در گفتگو با خبرنگار مهر، ابراز کرد: مجموعه داستان های دار و دسته دارعلی، مجموعه ای است که تاکنون ۴ جلد آن چاپ شده و پنجمین بخش آن که مین سوسکی نام دارد همزمان با نمایشگاه کتاب تهران عرضه می شود.

وی که به زبان طنز برای کودک و نوجوان داستان های جبهه را روایت می کند، افزود: تاکنون از این مجموعه، داستان های «آمبولانس شتری»، «گردان بلدرچین»، «برانکارد دربستی» و «تویوتای خرگوشی» چاپ شده و در داستان مین سوسکی که برگرفته از نام نوعی مین است که توسط عراق کاشته می‌شد به شیوه داستان های یادشده فرهنگ دفاع مقدس برای کودکان و نوجوانان روایت می شود.

صحرایی که در سال ۹۲ سه جلد از این مجموعه را به چاپ رسانده، با بیان اینکه جلد چهارم مجموعه دار و دسته دارعلی سال گذشته با عنوان تویوتای خرگوشی ارایه شد، افزود: مین سوسکی در ادامه این مجموعه که توسط سوره مهر چاپ و عرضه می شود در نمایشگاه کتاب تهران این کتاب را معرفی خواهد کرد. وی، یادآور شد: در این مجموعه هر جلد از کتاب ها حاوی ۲۰ داستان کوتاه پیوسته است که در ادامه به هم پیوسته شده و داستانی بلند را تشکیل می دهند.

نویسنده کتاب خمپاره های خواب آلود از ادامه این مجموعه خبر داد و گفت: مجموعه داستان های دار و دسته دارعلی همچنان ادامه خواهد داشت و در سال های بعد تا ۷ عنوان می رسد. صحرایی همچنین از پایان تالیف «بمب کلاغی»، جلد ششم مجموعه دار و دسته دارعلی در قالب رمان خبر داد و گفت: این اثر در قالب طنز به بیان اتفاقات یکی از عملیات‌های جنگ تحمیلی می‌پردازد.

این نویسنده حوزه کودک و نوجوان، ابراز کرد: تالیف آخرین جلد مجموعه دار و دسته دارعلی به نام «جنگ دارعلی» نیز شروع شده و در آینده نزدیک منتشر می‌شود. این کتاب صد داستان کوتاه مینی‌مال را شامل می‌شود.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر