menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

اکبر صحرایی

سه مجلد پایانی مجموعه داستان‌ طنز «دار و دسته دار علی»

اکبر صحرایی از تالیف سه مجلد پایانی مجموعه داستان‌ «دار و دسته دارعلی» خبر داد.

به گزارش شیرین طنز، اکبر صحرایی نویسنده تقدیر شده در جایزه ادبی جلال‌آل‌احمد در گفتگو با خبرنگار مهر از تالیف سه مجلد پایانی از مجموعه داستان‌های طنز «دار و دسته دار علی» خبر داد و گفت: مجلد پنجم از این مجموعه با عنوان «مین سوسکی» به پایان راه تالیف رسیده است و برای تصویر‌سازی هفته قبل در اختیار نشر سوره مهر قرار گرفته است.

وی ادامه داد: جلد ششم از این مجموعه با عنوان «بمب کلاغی» نیز تا پایان امسال به مرحله نهایی تالیف می‌رسد. ویژگی این مجلد این است که در آن سرانجام سرگذشت شخصیت‌های این پنج جلد مشخص می‌شود. در واقع این مجلد یک تراژدی است که در پی عملیات بدر شکل می‌گیرد و طی آن در یک فضای دراماتیک خاص تکلیف شخصیت‌های پنج مجلد «دار و دسته دار علی» مشخص می‌شود.

اکبر صحرایی بمب کلاغی

صحرایی ادامه داد: در مجلد هفتم در واقع یک جُنگ ادبی تالیف شده که هم یک جُنگ است و هم درباره جَنگ و هم به قول شیرازی‌ها درباره جِنگ که معنایش در اوج بودن نبرد است. یه گفته صحرایی مجلد هفتم از این مجموعه کتاب شامل روایت‌های کوتاه تک‌صفحه‌ای و کشکولی در قالب مینیمال در مورد دار و دسته دار علی است که پیش از این در شش جلد درباره آنها صحبت شده است.

این نویسنده اطهار امیدواری کرد مجلد پنجم این مجموعه همزمان با نمایشگاه بین‌المللی کتاب آماده ارائه شود. یادآوری می‌شود مجموعه کتاب «دار و دسته دارعلی» داستانی طنز در مورد حوادثی است که پیرامون یک دسته نظامی با مدیریت فردی با عنوان «دارعلی» در جبهه صورت می‌پذیرد.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر