menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

برگزاری نمایشگاه کاریکاتور نفوذ و ترامپیسم روز ۱۳ آبان در ارومیه

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: روز ۱۳ آبان ماه امسال نمایشگاه کاریکاتور نفوذ و ترامپیسم در ارومیه برگزار می‌شود.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرگزاری فارس از ارومیه، حجت‌الاسلام محمدرضا بابازاده در نشست خبری که در محل اداره کل ارشاد و فرهنگ اسلامی آذربایجان‌غربی در ارومیه برگزار شد، اظهار کرد: در روز دانش‌آموز امسال برنامه‌های مختلفی در ارومیه و استان برگزار می‌شود که از جمله آنان فضاسازی مسیر راهپیمایی و سوزاندن ۳۸ پرچم آمریکا و رژیم صهیونیستی به مناسبت سی و هشتمین سالگرد دشمنی آمریکا با ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی، برگزاری نمایشگاه کاریکاتور نفوذ و ترامپیسم در ارومیه و … است.

وی با بیان اینکه مسیر راهپیمایی در ارومیه از چهارراه عطایی به سمت میدان انقلاب است، اضافه کرد: مسیر راهپیمایی دختران دانش‌آموز نیز از مسیر خیابان امام دو بوده و ساعت تجمع مردم در ساعت ۹:۳۰ دقیقه و ساعت شروع مراسم ساعت ۱۰ صبح روز ۱۳ آبان است و سخنران این روز یکی از سرداران سپاه خواهد بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه امسال برگزاری مراسم راهپیمایی روز ۱۳ آبان از اهمیت بالایی برخوردار است، ادامه داد: علاوه بر سه حادثه مهم این روز یعنی تسخیر لانه جاسوسی، تبعید امام خمینی(ره) و کشتار دانش‌آموزان توسط رژیم پهلوی راهپیمایی امسال با توجه به سخنان یاوه‌گویانه ترامپ و تروریست خواندن سپاه از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی تصریح کرد: از آنجایی که روز ۱۳ آبان فرصت مناسبی است تا همه مردم ایران به صورت یکپارچه و همدل اعتراض خود را به این سخن گستاخانه ترامپ و طرفداران آن بدهند و به نوعی حمایت خود را از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را اعلام کنند چرا که بعد از سخنرانی ترامپ این نخستین راهپیمایی رسمی و سراسری در ایران است.

بابازاده با بیان اینکه استکبار از کلمه کبر به معنی خودبزرگ‌بینی گرفته شده است، خاطرنشان کرد: اما استکبار جنبه مثبت و پسندیده‌ای نیز دارد و آنکه انسان تلاش کند جایگاه خود را از نظر ایمان و تقوا بالا برده و در جایگاه والایی قرار بگیرد اما استکباری که به معنی افزون‌طلبی و برتری‌جویی بوده مذموم و ناپسند است.

وی با بیان اینکه در قرآن کریم خداوند به لزوم برخورد و مقابله با مستکبران اشاره کرده است، خاطرنشان کرد: استکبارستیزی یک اصل همیشگی و دائمی بوده که به عنوان یک تکلیف الهی بر عهده مردم گذاشته شده است و بعد از عبادت خدا مهم‌ترین خواسته خداوند از مومنان اجتناب از طاغوت هست.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه مبارزه با طاغوت مربوط به یک دوره از زمان نیست، بیان کرد: مبارزه با استکبار مقطعی و تنها متعلق به صدر اسلام نیست بلکه این امر در سیره همه انبیا و در همه دوران‌ها وجود داشته است چرا که در هر دوره و زمانی همواره افرادی و مستکبرانی بوده که به دنبال سلطه‌طلبی و زورگویی به سایر افراد جامعه هستند.

انتهای پیام/

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر