menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

دهمین جشنواره کاریکاتور بوکان

تاکنون پنجاه اثر به جشنواره کاریکاتور بوکان ارسال شده است

دبیر دهمین جشنواره سراسری کاریکاتور بوکان با بیان تمدید مهلت ارسال آثار به این جشنواره، گفت: تاکنون ۵۰ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

به گزارش شیرین طنز، محمد محمودی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این جشنواره در ۲ بخش موضوعی و آزاد طی هفته آخر آذرماه به میزبانی این شهرستان برگزار می شود.
وی ادامه داد: شرکت کنندگان می توانند آثار خود را در بخش موضوعی در محور تکریم ارباب رجوع، تفکیک از مبدا پسماند، حقوق شهروندی و حاشیه نشینی و در بخش آزاد به دبیرخانه این جشنواره در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان ارسال کنند.
محمودی اضافه کرد: شرکت کنندگان می‌تواند حداکثر با ارایه ۶ اثر در هر بخش در جشنواره شرکت کنند و اندازه آثار ارسالی باید به طول یا عرض ۲ هزار Pixel و فرمت JPG و ۳۰۰ DPI باشد.
دبیر دهمین جشنواره سراسری کاریکاتور بوکان گفت: به همراه آثار باید نام کامل، شماره تماس تلفن ثابت و همراه، آدرس دقیق پستی و بیوگرافی هنرمند در یک فایل نوشتاری (Word) به انضمام تصویر هنرمند ارسال شود.
وی در خصوص جوایز جشنواره نیز اظهار داشت: به نفرات اول هر بخش لوح افتخار، تندیس جشنواره و مبلغ ۱۰ میلیون ریال، نفرات دوم، لوح افتخار، تندیس جشنواره و مبلغ هفت میلیون ریال و نفر سوم نیز لوح افتخار، تندیس جشنواره و مبلغ پنج میلیون ریال اهدا می شود.
محمودی با اشاره به اینکه شرکت کنندگان می توانند آثار خود را به آدرس bukancartoon@gmail.com ارسال کنند، افزود: آثار منتخب علاوه بر قرار گرفتن در معرض دید عموم به صورت کتاب نیز چاپ می شود و در روز اختتامیه در اختیار شرکت کنندگان قرار می گیرد.
به گزارش ایرنا جشنواره کاریکاتور بوکان ابتدا در سال ۱۳۸۲ به صورت استانی کار خود را شروع کرد و در سال ۱۳۸۳ با حضور شهرهای شمال غرب کشور و در سال ۱۳۹۱ به صورت سراسری و با حضور استان های مختلف کشور در این شهرستان برگزار شد.
برگزاری این جشنواره از سال ۱۳۹۱ تاکنون متوقف شده بود تا اینکه امسال با همکاری شورای اسلامی شهر، شهرداری و فرمانداری بوکان توسط اداره فرهنگ و ارشاد این شهرستان برگزار می شود.
بوکان در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد و یکی از قطب های مهم کاریکاتور در غرب کشور به شمار می رود.
کاریکاتور هنرِ ارائه تصاویر اشخاص یا اشیاست که در آن صفات و ویژگی های بارز فرد یا شی به صورت اغراق آمیز، مضحک و غیر طبیعی به تصویر کشیده می شود.

انتهای پیام /

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر