menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

جشنواره تئاتر طنز پاتک در فلاورجان برگزار می شود

نخستین جشنواره استانی تئاتر خیابانی طنز دفاع‌ مقدس “پاتک” در فلاورجان برگزار می‌شود.

به گزارش شیرین طنز، محمدتقی رهنما در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در فلاورجان اظهار داشت: نخستین جشنواره استانی تئاتر خیابانی طنز دفاع مقدس با عنوان «پاتک» در راستای معرفی سرداران و ۱۴۰۰ شهید خط شکن شهرستان فلاورجان یادبود شهید هنرمند ابوالقاسم شمس در اردیبهشت ماه سال جاری در فلاورجان برگزار می‌شود.

وی افزود: کنگره ملی سرداران و ۱۴۰۰ شهید خط شکن شهرستان فلاورجان به زودی در این شهرستان برگزار می‌شود و برگزاری این جشنواره در راستای برنامه‌های این کنگره است.

دبیر اجرایی نخستین جشنواره استانی تئاتر خیابانی طنز دفاع مقدس پاتک بیان کرد: فراخوان عمومی جشنواره در آبان ماه سال گذشته به وسیله کانون‌های بسیج هنرمندان، ادرات فرهنگ و ارشاد و مراکز فرهنگی هنری سراسر استان انجام شد که متقاضیان تا ۲۰ اسفند ماه سال گذشته می‌توانستند طرح‌ها و ایده‌های خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

وی عنوان کرد: حدود ۶۰ طرح و ایده ارسال شده به دبیرخانه جشنواره، توسط هئیت بازخوان بررسی شد و از این تعداد، ۱۸ طرح انتخاب و به مرحله بازبینی نمایش رسید.

رهنما با بیان اینکه بازبینی آثار روزهای ۳۰ و ۳۱ فروردین ماه سال جاری انجام شد، افزود: نمایش «ایستاده در میدان جنگ» به کارگردانی مجتبی کیانی از این مرحله انصراف داده، نمایش‌های «بی‌سیم‌چی» به‌کارگردانی فرزاد قاسمی و «من نه منم» به کارگردانی احمد رضائی‌آدریانی به دلیل عدم حضور به موقع در محل بازبینی از این مرحله حذف شدند.

وی بیان کرد: نمایش «مکانی برای تدفین» از خمینی شهر، نمایش «کلاه آهنی» و «یکی از ما چند نفر» از نجف آباد، نمایش «لبخند سیاه» از برخوار و نمایش «زمین شماره ایکس» از فلاورجان به مرحله نهایی این جشنواره راه یافتند و نمایش «دنکیشوت» از فلاورجان، نمایش «ناصر جانبازه» از خمینی شهر، نمایش «محله فوزیه» از شاهین شهر و نمایش «راه بی پایان» از مبارکه مشروط به بازبینی مجدد توسط هئیت بازبین به این مرحله راه می‌یابند.

مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان فلاورجان گفت: سعید محسنی، محسن رهنما و فهیمه سیاحیان اعضاء هئیت بازبین و رسول هنرمند، حمید شهرانی و سعید محسنی اعضاء هیئت انتخاب نمایش این جشنواره هستند.

وی اظهار داشت: نخستین جشنواره استانی تئاتر خیابانی طنز دفاع مقدس «پاتک» به همت کانون بسیج هنرمندان و با همکاری ناحیه مقاومت بسیج، اداره فرهنگ و ارشاد‌، انجمن هنرهای نمایشی و ستاد کنگره ملی سرداران و ۱۴۰۰ شهید خط‌شکن شهرستان فلاورجان اردیبهشت امسال برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر