menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

رضا ساکی

بابا باتری دار می‌شود!

کتاب “بابا باتری دار می‌شود” به قلم رضا ساکی توسط انتشارات گل آقا منتشر شده است. این کتاب مجموعه داستان طنزی درباره رویارویی اعضای یک خانوده با بیماری پدرشان است. نویسنده با نگاهی طنازانه از تلاشهای پدرش برای مقابله با بیماری می‌گوید و با پرداختی ظریف از این واقعه نشان می‌دهد که با لبخند و شادمانی می‌شود هر مسیر دردناکی را با آرامش گذراند. تصویرگری این کتاب را “سلمان طاهری” انجام داده است.

کتاب بابا باتری دار می شود- رضا ساکی

رضا ساکی” از طنزنویسان جوان و با ذوق است که سابقه همکاری با نشریات گل‌آقا و رادیو را دارد. وی متولد ۱۳۵۹ در خرم‌آباد است. او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فارسی است. او همچنین دبیر نشست دگرخند حوزه هنری است که هرماه به معرفی و نقد یکی از آثار طنز منتشره می‌پردازد.

“سلمان طاهری” متولد سال ۱۳۵۸ در اهواز است. تحصیلات خود را در رشته مهندسی عمران دانشگاه علم و صنعت پایان برد و از سال ۱۳۷۶ همکاری خود را با نشریات گل‌آقا آغاز کرد.

ویرایش کتاب توسط “رضا شکرالهی” انجام شده و “امیرحسین داودی” مدیریت هنری آن را به عهده داشته است.

کتابهای “گربه با کلاه” نوشته عمران صلاحی، “شوخی‌های مدرسه‌ای” نوشته حسین ابراهیمی، “گزیده‌ای از داستان‌های کوتاه منوچهر احترامی” و “لطیفه‌های ریزه میزه “نام برخی از عناوین دیگر کتابهای تالیفی طنز گل‌آقا هستند.

گل آقا

خرید اینترنتی کتاب های طنز رضا ساکی

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر