menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

محمد حسین نیرومند

ایده یابی در کارتون و گرافیک با حضور محمد حسین نیرومند برگزار می شود

ورک‌شاپ ایده یابی در کارتون و گرافیک با حضور محمد حسین نیرومند، هنرمند کاریکاتوریست، در مرکز تجسمی حوزه هنری برگزار خواهدشد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از سایت مرکز تجسمی حوزه هنری، برای اولین بار در مرکز تجسمی حوزه هنری، ورک‌شاپ‌های تخصصی سه روزه با حضور اساتید هنرهای تجسمی برگزار خواهد شد.

بر اساس این گزارش پیش‌بینی شده تا در ۱۶ رشته هنری همچون: تایپوگرافی مذهبی، فنون طراحی پوستر، طراحی کاریکاتور چهره، پی‌نما (کامیک استریپ)، نقاشی، مجسمه سازی، نگارگری، ایده‌یابی در کارتون و گرافیک، نقاشی دیجیتال، آشنایی با هنرهای جدید، خط معلی و … با حضور اساتید هنرمندی چون: مسعود نجابتی، احمد عربانی، حسن روح الامین، محمد حسین نیرومند، سعید رزاقی، نادر قشقایی، بهمن عبدی، خشایار قاضی زاده، سعید نقاشیان، سید حمید شریفی، سید نظام‌الدین امامی‌فر ورک شاپ‌های تخصصی برای هنرمندان جوان و علاقه‌مندان این رشته‌های هنری برگزار شود.

محمد حسین نیرومند

محمد حسین نیرومند

“ایده‌یابی در کارتون و گرافیک ” عنوان ورک شاپ سه روزه محمدحسین نیرومند است که بر اساس آموزش‌های کتاب فیل آبی از تألیفات همین هنرمند، در روزهای دوشنبه تا چهارشنبه ۱۳ تا ۱۵ شهریورماه از ساعت ۱۰ تا ۱۳ در کارگاه اصلی مرکز تجسمی حوزه هنری واقع در خیابان سمیه نرسیده به حافظ، حوزه هنری – طبقه دوم اجرا خواهد شد. از جمله ویژگی این ورک شاپ‌، مدت زمان آن است که طی سه روز و در مدت ۹ ساعت، به آموزش فشرده و تخصصی در رشته کارتون و گرافیک پرداخته خواهد شد.

علاقه مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت نام حضور در هریک از این ورک شاپ‌ها می‌توانند با تلفن ۸۸۸۰۸۱۰۳ و ۸۸۸۹۵۳۹۸ و۰۹۰۳۳۴۱۱۹۸۷ تماس بگیرند.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر