menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

رحمت امینی

امکان اجرای نمایش های طنز در حوزه هنری

رحمت امینی دبیر جشنواره «سوره ماه» درباره انتشار فراخوان این رویداد هنری توضیح داد:

به تازگی فراخوان بیست و سومین جشنواره سراسری «سوره ماه» منتشر شده است که علاقمندان می توانند تا ۱۵ اسفند ماه فرم شرکت در جشنواره را پر کنند. این جشنواره، جشنواره ای است برای تولید آثاری که قرار است به اجرای عمومی گذاشته شوند. به جز استعدادهای جوان که باید خودشان را در این جشنواره ثابت کنند بقیه هنرمندانی که اثرشان را شرکت می دهند در طول سال به اجرای عمومی خواهند رفت.

مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری درباره استقبال از نمایشی که در تماشاخانه ماه اجرا می شود، گفت: نمایش «پلاک ۸» به کارگردانی محمد زوار بی ریا از برگزیدگان بیست و دومین جشنواره تئاتر «سوره ماه» است که از ۱۳ بهمن ماه اجرای خود را در حوزه هنری آغاز کرده است. خوشبختانه تا امروز استقبال از این اثر نمایشی بیشتر از انتظاری بوده که ما داشته ایم و این اتفاق فوق العاده ای است. برای حوزه هنری اجرای یک اثر نمایشی استاندارد و با کیفیت اهمیت دارد نه کمدی یا جدی بودن یک نمایش بنابراین خرسندم که برای یک نمایش کمدی تا این اندازه مخاطب جذب شده است.

رحمت امینی

وی افزود:

پیش از اجرای این نمایش نیز یکی از ایده های ما در حوزه هنری اجرای نمایش های طنز جذاب و مناسب بود. این روند در آینده نیز ادامه خواهد داشت و یکی از محورهای انتخاب آثار در حوزه هنری خواهد بود. در واقع علاوه بر اجرای نمایش های متناسب با اهداف حوزه هنری و انقلاب اسلامی و همچنین آثار مناسبتی، اجرای نمایش‌های کمدی نیز در دستور کار قرار گرفته است.

این نمایش کمدی با مضمون رضوی داستان جوانی ۲۵ ساله به نام شریف است که مشکلات مالی به او فشار آورده و نمی‌تواند چک یک میلیونی خود را پاس کند. او مقداری زیادی پول و طلا پیدا می‌کند و به خانه دوستش نوید می‌رود، اما حضور مهمانی ناخوانده‌ که شهرام نام دارد و یک پلیس است ماجراهایی را در داستان به وجود می آورد.

نمایش «پلاک ۸» به نویسندگی سیدعلی موسویان و با بازی محمد زوار بی‌ریا، سیدعلی موسویان، پیام کیانی‌پور و حسن غنی‌آبادی از ۱۳ بهمن تا ۱۳ اسفند ساعت ۱۸ در تماشاخانه ماه حوزه هنری به نشانی تقاطع خیابان حافظ و سمیه، حوزه هنری روی صحنه می‌رود.

افکار نیوز

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر