menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

جواد علیزاده در سلول گفت و گو

گفت‌ و گو با جواد علیزاده از کار آزاد تا انتشار مجله طنز و کاریکاتور

از کار آزاد تا انتشار مجله طنز و کاریکاتور در گفت‌وگوی «جمال رحمتی» با جواد علیزاده

در قسمت بیست‌‌وهشتم «سلول گفت‌ و گو» ببینید.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از اعتمادآنلاین، در میان کارتونیست‌ ها و کاریکاتوریست‌ های بعد از انقلاب کمتر کسی را می‌توان یافت که مسیر حرفه‌ای‌اش از مجله طنز و کاریکاتور نگذشته باشد.

جواد علیزاده ، صاحب امتیاز و سردبیر این نشریه، در فراز و فرود و اتفاق‌های دوران انتشار، یک‌تنه ایستاده و به هر قیمتی شده مجله‌اش را منتشر کرده است.

اهمیت این موضوع را وقتی می‌توان دریافت که از شرایط بازار کاغذ و صنعت چاپ آگاه باشید. شاید بزرگ‌ترین کار جواد علیزاده ایجاد بستر رشد نسل‌های بعد از خودش است. علیزاده در شرایط پرخبر و پرخطر تاریخ ایران به اوج رسید. او یکی از پرکارترین کارتونیست‌ها و کاریکاتوریست‌های ایران است.

شیوه و سبک خاص او در اجرا، با خصوصیت بارزی که در طراحی و کاربرد خط دارد، معنی پیدا می‌کند. او به سادگی به شباهت چهره می‌رسد. علیزاده جزو کارتونیست‌ های صاحب‌سبک ایران است که موفقیت‌های بین‌المللی بسیار هم کسب کرده.

یکی دیگر از خصوصیات بارز علیزاده ، شیوه زندگی و منش مستقل او در مواجهه با اتفاق‌هایی است که زندگی افراد جامعه را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

زمان کوتاه برنامه سلول گفت‌ و گو اجازه نمی‌داد تا به تمامی زوایای زندگی کاری او بپردازیم، اما سعی کردیم سراغ مهم‌ترین‌شان برویم.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر