menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

رفیع افتخار

رفیع افتخار از اتمام رُمان طنز ترسو برای نوجوانان خبر داد

«ترسو» نمایش شخصیت واقعی آدم‌ها در شرایط انقلابی و به زبان طنز است که می‌تواند یاد و خاطره‌ای از تاریخ دوران انقلاب اسلامی برای نسل فعلی کشورمان باشد.
به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رفیع افتخار نویسنده کودک و نوجوان از اتمام نگارش رمان جدیدش خبر داد. این رمان با عنوان «ترسو» که در حوزه داستان انقلاب و طنز نگاشته شده، داستان نوجوانی ترسو را روایت می کند که در تظاهرات و مخاطرات انقلابی عکس‌العمل های خاصی از خود نشان می دهد.

رفیع افتخار

این داستان ایده ای ویژه داشته و کاملا زاده تخیل نویسنده است، یعنی به جز زمان آن که به دوران انقلاب بازمی گردد مابه ازای خارجی نداشته و شخصیت ها و دیگر عناصر داستانی آن کاملا تخیلی می باشند.

«ترسو» نمایش شخصیت واقعی آدم ها در شرایط انقلابی و به زبان طنز است که با برخورداری از ایده ای ناب و ویژه، لایه های مختلفی را دربرگرفته و می تواند یاد و خاطره ای از تاریخ دوران انقلاب اسلامی برای نسل فعلی کشورمان باشد.

شایان ذکر است؛ رفیع افتخار این رمان را برای مخاطب نوجوان قلم زده است درحالی که مطالعه آن می تواند برای بزرگترها نیز پرکشش و خواندنی باشد.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر