menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

رفیع افتخار

دو کتاب طنز «کت ولیعهدی» و «مسافران زمان» از رفیع افتخار منتشر می شود

رفیع افتخار که کتاب «تپش» او در حوزه ادبیات پایداری به تازگی راهی بازار شده از زیر چاپ رفتن دو کتابش با موضوع داستان‌های انقلاب خبر داد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از ایسنا، «کت ولیعهدی» و «مسافران زمان» دو مجموعه داستان انقلابی این نویسنده‌اند که به گفته خودش، هر دو شش داستان را با رگه‌های طنز و با موضوعیت انقلاب اسلامی دربر می‌گیرند.

قرار است «کت ولیعهدی» توسط انتشارات به‌نشر و «مسافران زمان» در انتشارات بوستان کتاب راهی بازار شود.

رفیع افتخار

سه جلد از تازه‌های تالیف افتخار نیز قرار است در موسسه انتشاراتی ویژه نشر منتشر شوند. رمان‌های «مسیر زرد» و «بی‌نام» و مجموعه داستان «از خودت بنویس» این کتاب‌ها هستند.

«مسیر زرد» رمانی محیط زیستی است که در ژانر فانتزی نوشته شده و حوادث آن در جنگل‌های شمال کشور اتفاق می‌افتد. رمان «بی‌نام» که نویسنده پیش‌تر آن را جدی‌ترین رمان خود توصیف کرده بود به بیماری «ام‌ اس» می‌پردازد و بالاخره مجموعه داستان «از خودت بنویس» که در بردارنده ۱۰ داستان کوتاه است، برخلاف اغلب کارهای این نویسنده که اکثرا کارهایش با رگه‌های طنز همراه است، هیچ ردپایی از طنز ندارد.

به تازگی رمان «بنفشه‌ها می‌خندند» با رویکردی عاطفی و رمان دفاع مقدسی «تپش» که به مسائل حاشیه‌ای جنگ می‌پردازد، به قلم رفیع افتخار در انتشارات کانون پرورش فکری کودکان نوجوانان راهی بازار شده‌اند.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر