menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

گزارش قندشکن ۱۴

گزارش چهاردهمین محفل طنز «قندشکن» یزد

چهاردهمین محفل طنز «قندشکن» با حضور مهدی فرج اللهی طنزپرداز کشوری و جمعی از طنزپردازان یزدی در حوزه هنری یزد برگزار شد.
به گزارش شیرین طنز، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان یزد: چهاردهمین محفل ماهانه طنز «قندشکن» با موضوع «سفرهای خارجه» شامگاه چهارشنبه ۱۰ مرداد با حضور هنرمندان و قشرهای مختلف مردم به ویژه خانواده‌ها و جوانان در نارنجستان هنر یزد برگزار شد.
در این محفل که اجرای آن را مهدی فرج اللهی نویسنده، شاعر و مجری رادیو تلویزیون بر عهده داشت، تعدادی از طنزپردازان و شاعران جوان و پیشکسوت استان در زمینه «سفرهای خارجه» و مضامین مختلف به شعرخوانی پرداختند.
احمدرضا قدیریان شاعر برجسته استان هم به عنوان کارشناس برنامه، نکات لازم را در خلال شعرخوانی‌‌ها بیان می‌کرد.
مهدی فرج اللهی، حجت‌الاسلام مهدی پرنیان مسئول دفتر طنز حوزه هنری یزد‌، حسن حاتمی‌بهابادی، محمود صادق‌منش، محمدجواد حلوایی، محمد سرچشمه، علی تقی‌زاده، محمدجواد حیدری، مصطفی عابدی اردکانی، وحید حُسنی، محمد عظیمی، آرش قدیریان، رضا محمدی، عباس حاتمی، رضا کریمی، محمد دهستانی، مجتبی جهاندوست و نرگس قاسمیان در این محفل به شعرخوانی پرداختند.

در جریان برنامه نیز کتاب‌هایی با موضوع طنز از جمله کتاب «نانوا هم جوش شیرین می‌زند، بیچاره فرهاد» : کاریکلماتور‌ و طرح‌های مهدی فرج‌اللهی در ۱۲۰ صفحه (نشر مروارید) و کتاب «یکی به نعل، یکی به میخ»: بررسی طنز گل‌آقا در «دو کلمه حرف حساب»، تألیف نجمه زارع بنادکوکی هنرمند یزدی که در ۳۱۲ صفحه توسط انتشارات سوره مهر منتشر شده، معرفی شد.
جایزه ویژه محفل چهاردهم هم به رضا محمدی طنزپرداز زرین‌شهری رسید.
همچنین در حاشیه این محفل نمایشگاه کتاب‌های طنز برپا ‌شد.
این برنامه با همکاری صدا و سیمای مرکز یزد ضبط شده و قرار است به زودی روی آنتن شبکه استانی برود.
علاقه‌مندان می‌توانند آثار طنز خود را برای خواندن در محافل آینده به رایانامه qandshekan@gmail.com ارسال کنند یا برای آگاهی بیشتر با شماره تلفن ۳۶۲۳۱۴۰۰ داخلی ۲۵ تماس بگیرند.
شایان ذکر است: محافل ماهانه طنز «قندشکن» معمولا چهارشنبه اول هر ماه در نارنجستان هنر حوزه هنری یزد به نشانی چهار راه فاطمیه، ابتدای خیابان آیت‌الله کاشانی، کوچه آزادی برگزار می‌شود.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر