menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

محمد پور رشیدی

کتاب و اپلیکیشن طنزپردازان اصفهانی منتشر می شود

مدیر دفتر طنز حوزه هنری اصفهان گفت: کتاب” خنداخند” که در آن منتخب آثار چندین ساله طنز پردازان اصفهانی گردآوری شده به زودی چاپ می‌شود.
به گزارش شیرین طنز، محمد پوررشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان با اشاره به برنامه‌های دفتر طنز اظهار داشت: دفتر طنز هم برای عموم مردم و هم برای طنز پردازان برنامه‌های خاص خودش را زیرا طنز باید برای جامعه باشد و مردم استفاده کنند به همین دلیل برنامه خنداخند که چندین دوره برگزار شده ادامه دارد.

وی افزود: برنامه حلقه طنز چهارشنبه نخست هر ماه ویژه طنزپردازان است که در آن تازه‌ترین اثر خود را خوانده و مورد نقد بررسی قرار می‌گیرد .

مدیر دفتر طنز حوزه هنری اصفهان گفت: هم‌چنین کتاب خنداخند که در آن منتخب آثار چندین ساله طنزپردازان اصفهانی گردآوری شده به زودی چاپ می‌شود.

وی بیان کرد: پروژه‌ی بعدی تهیه اپلیکیشن حلقه طنز است که آثار آن در حال جمع‌آروی است در فضای مجاز به معرفی کارهای طنز پرداز اصفهانی می‌پردازد .

پور رشیدی با اشاره به برنامه‌های رادیو اصفهان تصریح کرد: در رادیو اصفهان با برنامه چکاوک و بخش رندانه که هر هفته پنجشنبه و جمعه‌ها پخش می‌شود همکاری داریم که در آن هر هفته به معرفی یک طنز پرداز می‌پردازیم و آثارشان بررسی می‌شود.

انتهای پیام/

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر