menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

نمایشگاه مسابقه کاریکاتور «پایان یک داعش» افتتاح می شود

مراسم افتتاح نمایشگاه مسابقه بین‌المللی کارتون، کاریکاتور و پوستر «پایان یک داعش» دوشنبه ۲۴ اردیبهشت‌ماه در گالری‌های عالی و خانه عکاسان حوزه هنری برگزار خواهد شد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، سال گذشته مسابقه بین‌المللی کارتون، کاریکاتور و پوستر «پایان یک داعش» در سه بخش پوستر، کارتون و کاریکاتور فراخوان داد که تا دهم اسفندماه ۹۶، تعداد ۲۱۲۰ اثر از ۸۷۰ شرکت کننده به دبیرخانه این مسابقه ارسال شد.

سید مسعود شجاعی طباطبایی، دبیر مسابقه بین‌المللی کارتون، کاریکاتور و پوستر «پایان یک داعش» در باره این مسابقه گفت: ۸۷۰ شرکت کننده از ۶۴ کشور دنیا ۲۱۲۰ اثر را به دبیرخانه ارسال کردند. این آثار شامل ۱۰۷۸ کارتون، ۴۱۵ کاریکاتور چهره و ۶۳۵ پوستر بود. ایران با ۳۲۹ شرکت‌کننده، چین با ۲۱۲ هنرمند و ترکیه با ۴۵ شرکت‌کننده بیشترین سهم را در این رویداد دارند.

به گفته شجاعی طباطبایی، وی در کنار محمد حسین نیرومند و محمد رضا دوست‌ محمدی از ایران، «سیلوانو مِلو» از برزیل و «الکساندر فالدین» از روسیه داوری آثار را بر عهده داشتند که نهایتاً ۲۵۱ اثر به نمایشگاه راه یافته است.

بنا بر این گزارش، مراسم افتتاحیه نمایشگاه آثار منتخب «پایان یک داعش» دوشنبه ۲۴ اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۷ در گالری‌های عالی و خانه عکاسان حوزه هنری برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان تا روز ۱۲ خرداد همه‌روزه (به‌ جز ایام تعطیل) از ساعت ۹ تا ۱۸ می‌توانند از این نمایشگاه دیدن کنند. همچنین مراسم اختتامیه و معرفی برگزیدگان مسابقه کارتون، کاریکاتور و پوستر «پایان یک داعش» روز ۱۲ خردادماه در تالار سوره حوزه هنری برگزار خواهد شد.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر