menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

کتاب نبات و لواشک

کتاب طنز «نبات و لواشک» اثر مهدی نورعلیشاهی منتشر شد

کتاب «نبات و لواشک» نوشته مهدی نورعلیشاهی با تصویرگری مریم اخباری توسط انتشارات سروش منتشر و راهی بازار نشر شد.

به گزارش شیرین طنز ، به نقل از خبرگزاری مهر، کتاب «نبات و لواشک» نوشته مهدی نورعلیشاهی به‌تازگی با تصویرگری مریم اخباری توسط انتشارات سروش منتشر و راهی بازار نشر شده است.

این‌کتاب مجموعه‌ای از قصه‌ها و داستان‌های جدی و طنز است که حال و هوای کلی‌ و عناصرشان بیشتر واقعیت و گاهی خیال است. رادیو دو موج، ماشین اصلاح دستی، موز و آتاری، هوشنگ دیوونه، برف… برف نو، خواب ظهر تابستان، کت و شلوار و موی آلمانی، روزهای آخر خرداد، مینی یاماها و یونولیت، گوسفند بزک کرده، عروسی مورچه‌ها، کاکلی، نبات و لواشک و بالاخره سرداب آب‌نبات‌ها، قصه‌ها و یا شاید خاطرات پسر نوجوانی هستند که تبدیل به جوانی شده و آن روزها با آجان، مادر، رضا و مریم برادر و خواهر بزرگترش ماجراها داشتند.

قصه نبات و لواشک روایت ترش و شیرینی روزهایی است که مریم سخت مریض شده و کمی غیرعادی مدام با صدای بلند گریه می‌کند و خیال می‌کند در حال مردن است و با همه وداع می‌کند… در نهایت همه‌چیز به خیر می‌گذرد و تابستان آن سال روز خواستگاری مریم که آن روزهای سخت تمام شده‌اند مادر به نوجوانِ قصه‌های این‌کتاب می‌گوید: بسه دیگه انقدر لواشک نخور! معدت خراب میشه.

این‌کتاب با ۱۲۴ صفحه و قیمت ۱۴ هزار تومان منتشر شده است.

صادق وفایی

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر