menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

نئو گلستان

کتاب طنز “نئو گلستان” در «زیر گذر طنز» رادیو صبا بازخوانی می شود

در برنامه “زیر گذر طنز” بخش هایی از کتاب طنز “نئو گلستان” نوشته پدرام ابراهیمی برای علاقمندان و مخاطبان رادیو صبا بازخوانی می شود.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، “زیرگذر طنز” عنوان برنامه ای ست که به معرفی طنزنویسان ایران و آثارشان اختصاص دارد.

در این برنامه قرار است روز چهارشنبه هفتم آذر کتاب طنز “نئو گلستان” به قلم پدرام ابراهیمی روایت و به صورت نمایش اجرا شود.

این اثر که اولین کتاب از مجموعه کتاب‌های طنز «جهان تازه‌دم» نشرچشمه است، بر مبنای گلستان سعدی و حکایت‌های آن نوشته شده و سه بخش «در معنا»، «در صورت» و «در پرانتز» دارد.

ابراهیمی درباره‌ی ساختار و فرم روایی اثر می‌گوید: «در این کتاب تصمیم و سعی من بر حفظ ساختار بود و تغییر فرم به عنوان یکی از ابزارهای خنداندن به کار گرفته شده است. در این راه دوستان بزرگوارم آقایان “محمدعلی رمضان‌پور” و “مهدی اسدزاده” که به نثر سعدی و متونی مثل تاریخ بیهقی اشراف داشتند، در مراحل بازنویسی کتاب من را یاری دادند.»

برنامه “زیر گذر طنز” به تهیه کنندگی مهدی خانی پور و نویسندگی ریحانه یزدان دوست، با اجرای آسیه گرجی، امیر زنده دلان و امین ضیایی از شنبه تا پنجشنبه ساعت ۲۰:۴۵ روی موج اف ام ۱۰۵,۵ مگاهرتز از رادیو صبا پخش می شود.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر