menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

کتاب طنز میرزا ربات

مهرداد صدقی نویسنده و طنزپرداز کشورمان از انتشار جدیدترین کتابش با نام میرزا ربات توسط انتشارات سپیده باوران خبر داد و گفت: این کتاب داستانی طنز درباره یک ربات ایرانی با نام میرزا ربات است که در یک فضای فانتزی روایت می‌شود.

وی افزود: داستان از این قرار است که حاج نصرت صاحب رباتی با نام میرزا ربات است که با ربات‌‌های معمول فرق می‌کند. میرزا ربات کارهای حاج نصرت را انجام می‌دهد با این تفاوت که میرزا ربات خصلت‌ها و عادات ما ایرانی‌ها را هم دارد.

صدقی گفت: قصه میرزا ربات ادامه پیدا می‌کند تا اینکه سر و کله یک ربات چینی پیدا می‌شود و جای او را می‌گیرد و حاج نصرت میرزا ربات را از خانه بیرون می‌اندازد و میرزا ربات آواره خیابان‌ها می‌شود.

مهرداد صدقی

این نویسنده طنز پرداز اظهار داشت: میرزا ربات تلاش می‌کند تا به هر نحو ممکن ربات چینی را از خانه بیرون کند و خودش به خانه برگردد و همین باعث به وجود آوردن لحظات طنز و خواندنی می‌شود.

وی افزود: در این کتاب سعی کرده‌ام در عین حال که لحظات خوشی را برای خواننده فراهم کنم، گریزی هم به موضوع کالاهای چینی و اجناس وارداتی داشته باشم و در عین حال با نگاه طنز کالاهای بی کیفیت داخلی را هم به چالش کشیده‌ام.

robot

پیش از این از این نویسنده داستان بسیار موفق طنز آب نبات هل دار منتشر شده بود و این نویسنده انتشار کتاب‌های دیگری چون مغز نوشته‌های یک جنین، مغز نوشته‌های یک نوزاد، نقطه ته خط، از چله تا بهار و چون پرده برافتد را در کارنامه دارد.

کتاب «میرزا ربات» از جمله کتاب‌های جدید انتشارات سپیده باوران است که به نمایشگاه کتاب می‌رسد.

فارس

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر