menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

فرهاد باغشمال

کتاب طنز «فراکسیون آی نفس کش» در تبریز رونمایی می‌شود

مسئول واحد آفرینش های ادبی حوزه هنری آذربایجان شرقی از برگزاری آیین رونمایی کتاب طنز «فراکسیون آی نفس کش» در تبریز خبر داد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری آذربایجان شرقی، وحید آقاکرمی با بیان این مطلب اظهار کرد: آیین رونمایی، معرفی و جشن امضای کتاب «فراکسیون آی نفس کش» نوشته فرهاد باغشمال در حوزه هنری آذربایجان شرقی برگزار می‌شود.

وی افزود: این آیین، روز چهارشنبه (یک مردادماه) رأس ساعت ۱۷ در سالن شماره دو پردیس فرهنگی سینمایی قدس تبریز با حضور نویسندگان و علاقمندان به هنر طنز برگزار می‌شود.

مسئول واحد آفرینش های ادبی حوزه هنری در خصوص کتاب «فراکسیون آی نفس کش» اظهار کرد: این کتاب شامل ۳۰ یادداشت طنز است که در بهار ۱۳۹۹ به نویسندگی فرهاد باغشمال که مسئول سلسله نشست های طنز زنجفیل حوزه هنری آذربایجان شرقی نیز است، منتشر شده است؛ ویراستاری و انتخاب مطالب «فراکسیون آی نفس‌کش» را لیلا حسین‌نیا انجام داده و طرح روی جلد آن را جابر اسدی کار کرده است.

وی همچنین ادامه داد: توجه به طنز ژورنالی، دغدغه اصلی نگارنده است و آن طور که در معرفی انتشار کتاب «فراکسیون آی نَفَس‌کِش» در پیج شخصی نویسنده عنوان شده «در انتخاب مطالب تلاش بر این بوده تا علاوه بر مراعات تاریخ مصرف موضوعی سوژه‌ها، بار اجتماعی بر سایر بارها!! سنگینی کند، هر چند که سیاست مَلَس طنزنویسی است».

گفتنی است، کتاب «فراکسیون آی نَفَس‌کِش» ، منتخبی از یادداشت‌های طنز «فرهاد باغشمال» در روزنامه سرخاب و هفته نامه آذر پیام در فاصله سال‌های ۸۶ تا ۸۸ شمسی، به بازار نشر آمد.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر