menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

علی مهر

کتاب طنز «دورآباد به روایت ابوشهرزاد» در مرحله ویرایش نهایی

در شرایطی که به تازگی کتاب طنز «قصه‌های این‌وری» علی مهر راهی بازار شده، این نویسنده با مجموعه طنز دیگری دست به قلم است.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرنگار ادبیات و نشر ایسنا، «قصه‌های این‌وری» مشتمل بر ۱۳ داستان طنز با شخصیت‌هایی است که عمدتا از دل افسانه‌ها و قصه‌های کهن بر آمده و حوادث آن‌ها در دنیای کنونی رقم می‌خورد.

قصه های این وری

این اثر که در انتشارات سوره مهر راهی بازار شده شامل داستان‌هایی همچون «ملانصر‌الدین‌ها»، «رستم و پسرهایش»، «قصه آن مجنون که در کتاب‌ها آمده بود» و… است.

علی مهر این روزها با کتاب «دورآباد به روایت ابوشهرزاد» دست به قلم است. این اثر نیز مجموعه‌ای طنز است که حوادث آن در روستایی دور اتفاق می‌افتد و هم‌اکنون در مرحله ویرایش نهایی قرار دارد.

«پیامبران غایب» از دیگر آثار این نویسنده‌ است که درون‌مایه آن به مسئله غیبت می‌پردازد. او درباره این کتاب خود گفت:‌ من در این کتاب موضوع پیامبرانی را که به دلیلی مجبور بودند مدتی از قوم خود فاصله بگیرند مورد بررسی قرار داده و در آن تلاش کرده‌ام به مسئله غیبت از زاویه دیگری نگاه کنم.

«کلکسیون پهلوی» دیگر اثر منتشرشده این نویسنده است که به موضوع قیام ۱۹ دی مردم قم در سال ۵۶ می‌پردازد. این اثر که رمانی پژوهشی است به دنبال درخواست سوره مهر در زمینه تألیف کتاب‌های تحقیقاتی در بزنگاه‌های تاریخی انقلاب از جمله آتش‌سوزی سینما رکس، فرار شاه و… تألیف شده است.

بنا به گفته این نویسنده، برای تألیف کتاب مذکور قریب به ۱۲ کتاب مورد کنکاش و بررسی قرار گرفته است.

علی مهر

علی مهر متولد ۱۳۵۰ در شهر قم است و تاکنون چهار کتاب راهی بازار کرده است.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر