menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

انتشار مجموعه داستان طنز «قصه‌های این‌وری»

علی مهر از انتشار مجموعه داستان طنز «قصه‌های این‌وری» توسط انتشارات سوره مهر خبر داد.

به گزارش شیرین طنز، علی مهر، نویسنده و مدرس داستان‌نویسی، در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری حوزه هنری با بیان اینکه کتاب «قصه های این وری» شامل ۱۳ داستان کوتاه طنز است، اظهار کرد: عناوین برخی از این داستان‌ها شامل «طوطی و بازرگان»، «بازخوانی پرونده بزبز قندی»، «خواهر ناتنی ماه پیشانی»، «قصه حسن کچل که دنبال کار می‌گشت»، «رستم و پسرهایش» و … است.

قصه های این وری

وی ادامه داد: داستان‌ها به نوعی روایتی از شخصیت‌های قدیمی و افسانه‌ای قصه‌های ایرانی و خارجی هستند که در دنیای امروز آمده‌اند و با مسائلی که در دنیای امروز برایشان پیش می‌آید داستان شکل می‌گیرد.

مهر خاطرنشان کرد: نوع روایت کتاب «قصه‌های این‌وری» نیز روایتی امروزی است و نثر داستان‌ها نیز نثری ساده و بدون پیچیدگی‌های آثار منظوم کهن است.

این نویسنده و مدرس داستان‌نویسی همچنین گفت: داستان «طوطی و بازرگان» که در مجموعه داستان «قصه های این وری» گنجانده شده، در نخستین جشنواره طنز حوزه هنری حائز مقام اول شد. داستان کوتاه «خاله سوسکه کجا میری؟» از این مجموعه داستان نیز در جشنواره طنز حوزه هنری جایزه برده است.

مجموعه داستان «قصه‌های این‌وری» در ۱۱۰ صفحه، قطع رقعی و ۲۵۰۰ نسخه و با قیمت ۶ هزار تومان توسط انتشارات سوره مهر به بازار کتاب عرضه شده است.

از علی مهر پیش از این مجموعه داستانی «آب برای خیمه‌ها»، «کلکسیون پهلوی» و «قالیچه حضرت رضا علیه السلام» منتشر شده است.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر