menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

کتاب از آزادی تا هرج و مرج

کتاب طنز «از آزادی تا هرج و مرج» نقد و بررسی می‌شود

کتاب «از آزادی تا هرج و مرج» نوشته اسلاومیر مروژک روز سه‌شنبه ۱۸ شهریور در مرکز فرهنگی شهر کتاب نقد و بررسی می‌شود.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرگزاری مهر، نشست نقد و بررسی کتاب «از آزادی تا هرج و مرج» نوشته اسلاومیر مروژک روز سه‌شنبه ۱۸ شهریور در قالب نشست هفتگی مرکز فرهنگی شهر کتاب در این‌مرکز برگزار می‌شود.

این‌کتاب به‌تازگی در قالب یکی از عناوین مجموعه «طنزآوران جهان نمایش» است که با ترجمه داریوش مودبیان توسط نشر گویا منتشر می‌شود. کتاب مذکور گزیده‌ای از داستان‌های کوتاه طنز مروژک را در بر می‌گیرد.

اسلاومیر مروژک کاریکاتوریست، داستان‌نویس، طنزپرداز و نمایش‌نامه‌نویس لهستانی، تابناک‌ترین چهره تئاتر معاصر لهستان و یکی از نامدارترین طنزآوران امروز داستان‌نویسی و جهان نمایش است. او همچنین پرآوازه‌ترین نمایشنامه‌نویس لهستانی قرن بیستم است که بیشتر نوشته‌هایش به زبان‌های گوناگون ترجمه شده و به نمایش درآمده‌ است.

مروژک که کار ادبی خود را با داستان‌نویسی آغاز کرده بود، تا پایان عمر چند رمان و مجموعه داستان کوتاه و نیمه بلند از خود را به چاپ رساند؛ ازجمله فیل، قلمدان، موش در کمد، کوچولو و… . کتاب مذکور گزیده‌ای از داستان‌های کوتاه طنز این نویسنده است.

نشست نقد و بررسی این‌کتاب با حضور داریوش مودبیان و اسدالله امرایی همراه است.

این‌برنامه روز سه‌شنبه ۱۸ شهریور از ساعت ۱۵ در مرکز فرهنگی شهر کتاب برگزار و به‌صورت زنده از حساب کاربری اینستاگرام مرکز فرهنگی شهر کتاب پخش می‌شود.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر