menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

کتاب «حلوای شکرریز» در نطنز رونمایی شد

کتاب «حلوای شکرریز» مشتمل بر ۵٠ داستان کوتاه اجتماعی با ته‌مایه طنز، اثر هنرمندان نطنزی است که با حضور دکتر ارزانی رونمایی شد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرگزاری شبستان از اصفهان به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نطنز، با حضور حجت الاسلام دکتر حبیب رضا ارزانی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان و حجت الاسلام معتمدی معاون مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان از کتاب «حلوای شکرریز» در نطنز رونمایی شد.

حلوای شکر ریز

این کتاب مشتمل بر ۵٠ داستان کوتاه اجتماعی با ته‌مایه طنز است که مزین به کاریکاتورهای محمدعلی رجبی هنرمند کاریکاتوریست شهرستان نطنز (بادرود) و توسط حسین شکرریز ترجمه و جمع‌آوری و در قطع وزیری به‌صورت رنگی توسط انتشارات رستان تهران منتشر شده است.

در حاشیه این برنامه حجت‌الاسلام حبیب‌رضا ارزانی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان ضمن تقدیر از کتاب مذکور و فعالیت‌های هنرمندان استان، برگزاری همایش‌های تخصصی هنرمندان را به‌صورت دوره‌ای در شهرستان‌های استان اصفهان نوید داد.

وی در توضیح این طرح یادآور شد: با برنامه‌ریزی انجام‌ شده قرار است با استفاده از ظرفیت همه هنرمندان استان آثار و دستاوردهای هنری ایشان به‌صورت نمایشگاه‌های تخصصی در هر فصل در یک شهرستان برپا و در معرض دید بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان قرار گیرد.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر