menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

کارگاه تولید کاریکاتور البرز

کارگاه تولید کاریکاتور دفاع مقدس در استان البرز برگزار شد

معاون فرهنگی حوزه هنری استان البرز از برگزاری کارگاه محیطی تولید کاریکاتور با حضور هشت کارتونیست برتر از هنرمندان البرزی به مناسبت هفته دفاع مقدس در این استان خبر داد.

به گزارش شیرین طنز، محمد مهرابی، معاون فرهنگی حوزه هنری استان البرز در گفت و گو با خبرنگار فارس در البرز از برگزاری کارگاه محیطی تولید کاریکاتور با حضور هشت کارتونیست برتر از هنرمندان البرزی به مناسبت هفته دفاع مقدس توسط واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری استان با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج خبر داد.

معاون فرهنگی حوزه هنری استان البرز بیان کرد: این کارگاه یک روزه همزمان با مراسم ویژه غبارروبی مزار شهدا در امامزاده محمد (ع) و امامزاده حسن (ع) استان البرز با محوریت تولید آثار کاریکاتور با موضوع جنگ، استکبار ستیزی و … برگزار شد.

وی افزود: حمید صوفی، مجاهده پورشمسیان، محمدرضا ثقفی، زینب نیکچه،‌ سمانه روح اللهی،‌ هیبت احمدی، محمود تبریزی و جواد طریقی از هنرمندان این کارگاه بودند که هر کدام حداقل یک اثر تولید کردند و به سوالات علاقمندان به این رشته هنری پاسخ دادند.

اجرای میدانی گروه سرود «آفتاب البرز» در هفته دفاع مقدس

مهرابی اظهار کرد: گروه سرود «آفتاب البرز» حوزه هنری استان به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در دو منطقه پر تردد شهر کرج اجرای میدانی داشتند. این گروه سرود به همت واحد موسیقی حوزه هنری البرز در سال ۹۶ فعالیت خود را در زمینه اجرای سرود، تولید نماهنگ و اجرای میدانی سرود آغاز کرد.

وی با بیان اینکه گروه سرود آفتاب البرز در لیگ سرود کشور حائز رتبه اول شده است، مطرح کرد: اجرای سرود در امکان فرهنگی و مذهبی از جمله حرم مطهر امام رضا (ع)، بقاع متبرکه،‌ نماز جمعه شهر کرج و … از جمله فعالیت‌های گروه سرود «آفتاب البرز» است.

انتهای پیام

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر