menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

پژمان علی پور

کارتونیست مهابادی جایزه ی جشنواره پایان یک داعش را کسب کرد

مدیر کل صدا و سیمای مرکز مهاباد گفت: ‘پژمان علی پور’ در نخستین جشنواره بین المللی کارتون و کاریکاتور در تهران با موضوع ‘پایان یک داعش‘ موفق به دریافت تندیس و لوح تقدیر شد.

به گزارش شیرین طنز، بهرام قوی بنیه روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این جشنواره به همت انجمن هنرهای تجسمی بنیاد ‘روایت فتح’ در سه بخش ‘پوستر’ با عنوان پایان یک تروریست، ‘کارتون’ پایان یک داعش، حلب آزاد شد، موصل آزاد شد و ‘کاریکاتور’ بنیامین نتانیاهو، دونالد ترامپ، آنگ سان سوچی، محمدبن سلمان برگزار شد.
پژمان علی پور، هنرمند مهابادی نیز در این ارتباط به خبرنگار ایرنا گفت: در این رویداد هنری که هنرمندانی از ۶۴ کشور مختلف شرکت داشتند، در مجموع ۲ هزار و ۱۲۰ اثر در هر سه بخش کارتون، کاریکاتور و پوستر از ۸۷۰ هنرمند به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده بود که در نهایت ۲۵۱ اثر به نمایشگاه آثار منتخب راه یافتند.

وی افزود: در این جشنواره در بخش های کارتون و کاریکاتور هر کدام به سه نفر تندیس، لوح تقدیر و جایزه نقدی اهدا شد که جایزه نفر سوم بخش کارتون به من تعلق گرفت.
به گزارش ایرنا پژمان علی پور، مسوول واحد انیمیشن صدا و سیمای مرکز مهاباد بوده و تاکنون موفقیت های دیگری را در جشنواره های مختلف از جمله مقام برتر ششمین جشنواره بین المللی حقوق شهروندی در تبریز را کسب کرده است.
شهرستان مهاباد با ۲۳۷ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع است.
انتهای پیام

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر