menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

چهلمین محفل قمپز

چهلمین محفل طنز قمپز با حضور پرشور طنزپردازان و مردم عادی برگزار شد

چهلمین محفل قمپز با حضور جمع پرشمار مخاطبان، طنزپردازان قمی و غیر قمی و جمعی از مسئولان دستگاه‌های فرهنگی استان عصر چهارشنبه ۲۴ بهمن ماه ۱۳۹۷ برگزار شد.
به گزارش شیرین طنز، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان قم، چهلمین محفل قمپز با حضور جمع پرشمار مخاطبان، طنزپردازان قمی و غیر قمی و جمعی از مسئولان دستگاه‌های فرهنگی استان عصر چهارشنبه ۲۴ بهمن ماه ۱۳۹۷ برگزار شد.

در این محفل که با اجرای عباس احمدی مسئول دفتر طنز حوزه هنری قم و حضور شهرام شکیبا به‌عنوان مهمان کارشناس برنامه همراه بود، طنزپردازان قمی آثار که اغلب با موضوع ویژه برنامه یعنی وطن دوستی و ایرانی بودن و هجو دشمنان انقلاب اسلامی هم‌خوانی داشت را قرائت کردند.

شاعران

در این میان مهین صفاری، علی بهاری، سعید تارم، سید جواد میرصفی، سید محمد حسینی، محمد رضادارابی‌نیا، مهدی کبیری، سید شهاب جدا، احمد پاک‌نژاد، مهدی پرنیان، فرهاد موحدی و امین شفیعی فرصت یافتند تا آثارشان را بخوانند. همچنین سید جواد یثربی اخوانیه‌ای که جمعی از شاعران طناز قمی در توصیف شهرام شکیبا سروده بودند را قرائت کرد.

در این برنامه که به‌منظور گرامی‌داشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به صورت یک جشن عمومی در مرکز همایش‌های شهرداری قم برگزار شد، بخش‌های متنوعی تدارک دیده شده بود، از جمله؛ اجرای تئاتر موزیکالی با حضور هنرجویان حوزه هنری، پخش کلیپی از ویدئوهایی که علاقمندان قمپز در دیگر کشورهای جهان و در هواداری از این محفل ضبط و ارسال کرده بودند و همچنین اجرای چند اثر توسط خواننده جوان؛ علی نصیری‌نژاد.

همچنین در پایان برنامه و با حضور مسئولان حاضر در سالن از جمله؛ شهردار قم، رئیس حوزه هنری استان، مدیر عامل سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان و مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری قم از برگزیدگان محفل تقدیر شد.

به این ترتیب تندیس ویژه چهلمین محفل قمپز و جوایز نقدی به مهین صفری، علی بهاری، سعید تارم، سید جواد میرصفی، سید محمد حسینی، محمدرضا دارابی‌نیا، مهدی کبیری، سید شهاب جدا و احمد پاک‌نژاد رسید.

از جمله نکات قابل توجه محفل قمپز استقبال بی‌نظیر مخاطبان بود که به تجمع در راهروها و درهای اطراف سالن محل برگزاری انجامید. شایان ذکر است این محفل با همکاری حوزه هنری استان قم و سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قم برگزار شد.

چهلمین محفل طنز قمپز
chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر