menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

انیمیشن بچه زرنگ

چرخه تولید اقلام جانبی پویانمایی بچه زرنگ کامل شد

تهیه‌کننده نخستین پویانمایی سینمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، از تولید مجموعه تلویزیونی و اقلام جانبی بچه زرنگ خبر داد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرنگار حوزه کتاب و مطبوعات گروه علمی فرهنگی و هنری خبرگزاری صدا و سیما؛ آقای حامد جعفری، تهیه‌کننده پویانمایی «بچه زرنگ» گفت: حضور کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در عرصه پویانمایی سینمایی اقدامی مبارک است که سبب شد تا پویانمایی ایران چند گام مؤثر و چشم‌گیر رو به جلو بردارد.

وی افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با همکاری گروه هنر پویا هم‌زمان با تولید پویانمایی سینمایی «بچه زرنگ»، در حوزه تجاری سازی هم ورود کرده و به طراحی بیش از ۴۰۰ قلم کالا و محصول مرتبط با این پویانمایی در دسته‌بندی‌های اسباب‌بازی و عروسک، کتاب، نوشت افزار، پوشاک، مواد بهداشتی، لوازم اتاق خواب، تولد و… پرداخته است.

آقای جعفری گفت: ما برای نخستین بار در کشور شاهد تکمیل زنجیره شخصیت‌پردازی یک پویانمایی سینمایی به صورت حرفه‌ای و تولید اقلام جانبی یک پویانمایی به صورت گسترده، هم‌زمان با نمایش آن در سینما‌ها خواهیم بود.

تهیه‌کننده این پویانمایی سینمایی افزود: تولید مجموعه تلویزیونی «بچه زرنگ» هم در همان ابتدای کار از سوی مدیران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مورد تأکید قرار گرفت و برنامه‌ریزی‌ها برای ساخت آن در هنر پویا انجام شد.

وی افزود: هم اکنون هم مقدمات لازم برای تولید این مجموعه تلویزیونی انجام گرفته و جنبه اجرایی یافته است. ما می‌توانیم این نوید را به همه فرزندان سرزمین عزیزمان و والدین‌شان بدهیم که بعد از نمایش این پویانمایی سینمایی، شاهد پویانمایی «بچه زرنگ» با کیفیت و محتوایی سالم و آموزنده خواهیم بود.

آقای جعفری افزود: تجربه موفق سال‌های متمادی کانون در عرصه بین‌المللی فیلم‌های کودک و نوجوان و تجربه هنر پویا در دو پویانمایی پرفروش «شاهزاده روم» و «فیلشاه» به ما این نوید را می‌دهد که صادرات پویانمایی‌های ایرانی به خارج از مرز‌های کشورمان هم، دیگر یک رؤیا نخواهد بود.

وی ادامه داد: فعالان پویانمایی کشور هم که علاقه‌مند به فعالیت در حوزه بین‌المللی هستند، می‌توانند به جای این که گوشه‌ای از تولیدات و محتوای استودیو‌ها و شرکت‌های خارجی را در ایران تولید کنند، ایده‌های خود را در ایران بسازند و برای ورود آثار خودشان به بازار‌های جهانی برنامه‌ریزی جدی‌تری داشته باشند.

این تهیه کننده پویانمایی افزود: ما و همه همکاران‌مان در هنر پویا، تمام تلاش‌مان را کرده‌ایم تا «بچه زرنگ» به مراتب بهتر از «فیلشاه» باشد که توانست در روسیه و لبنان به صورت گسترده به نمایش در آید و در چند کشور دیگر هم نمایش محدود داشته باشد.

وی ادامه داد: تجربه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در عرصه‌های بین‌المللی فیلم‌های سینمایی کودک و نوجوان کمک بزرگی خواهد بود تا شاهد درخشش هر چه بیشتر «بچه زرنگ» در خارج از مرز‌های کشورمان باشیم. مشارکت کانون و هنر پویا در تولید این محصول یک همکاری راهبردی بود که امیدوارم در آینده نزدیک، شاهد ثمرات فراوان آن برای صنعت سینما و پویانمایی باشد.

پویانمایی سینمایی «بچه‌زرنگ» به تهیه‌کنندگی آقای حامد جعفری و کارگردانی آقای هادی محمدیان با سرمایه‌گذاری مشترک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و شرکت هنر پویا تولید شده است.

در خلاصه داستان «بچه زرنگ» آمده است: «محسن پسربچه‌ای است که عاشق ابرقهرمان‌های فیلم‌هاست و همیشه تلاش می‌کند تا وسایل ابرقهرمانی‌اش، به هرکس و هر چیزی کمک کند. اما در یک اتفاق نادر محسن با حیوانی مواجه می‌شود که از گونه حیوانات منقرض شده ایران است. محسن تصمیم می‌گیرد تا به آن حیوان هم کمک کرده و او را به زادگاهش برگرداند، اما سفر به دِل جنگل، نبرد با شکارچیان و رویارویی با حیوانات منقرض شده دیگر، شروع یک ماجرای پیچیده برای محسن است».

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر