menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

چاپ دوم «کبریت کم خطر» در سی و یکمین نمایشگاه کتاب تهران

کتاب «کبریت کم خطر» تالیف علیرضا لبش به عنوان ویترینی از گزیده آثار نویسندگان طنز کشورمان به چاپ دوم رسید و در سی و یکمین نمایشگاه کتاب تهران عرضه می‌شود.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از پایگاه خبری سوره مهر، علیرضا لبش، درباره ایده شکل‌گیری نگارش این کتاب گفت: مرحوم عمران صلاحی چند مجموعه نثر طنز منتشر کرده بودند و بعد از رفتن ایشان، احساس کردم حیف است این کار نیمه‌تمام بماند و لازم است کسی این راه را ادامه دهد و آثار نویسندگان طنز همچنان در یک مجموعه جمع شود.

این طنزنویس درباره ویژگی این کتاب گفت: کتاب‌های دیگری نیز در این زمینه منتشر شده اما تفاوتی که این کتاب با کتاب‌های دیگر دارد این است که احساس کردم با نویسندگان آنها تفاوت سلیقه دارم و بنابراین، این «کبریت کم خطر» را گردآوری کردم و اسامی و مطالب بیشتری از طنزنویسان را در این مجموعه گردآوری کردم، ضمن این که در این کتاب، برای معرفی افراد، بیوگرافی طنز نوشتم و از این طریق آنها را معرفی کردم.

علیرضا لبش درباره انتخاب نام «کبریت کم خطر» برای این کتاب طنز نیز گفت: طنزپرداز کبریت کم‌خطر است، کبریت بی‌خطر نیست. او مانند کبریتی است که باعث آتش‌افروزی می‌شود ولی به جامعه آسیب نمی‌زند بلکه باعث رشد و ارتقای جامعه می‌شود. در عین حال، اگر ابزار طنز در اختیار کسانی باشد که اهل طنز سالم نباشند، ممکن است این کبریت بسیار خطرناک شود.

گفتنی است کتاب «کبریت کم خطر» به قلم علیرضا لبش به کمک ما آمده تا نام طنزپردازانی همچون امیر آقایی، منوچهر احترامی، رضا احسان‌پور، امرالله احمدجو، احمدرضااحمدی، محسن اشتیاق، ابراهیم افشار، احمد اکبرپور، داوود امیریان، اسماعیل امینی، سعید بیابانکی، موسی بیدج، ایرج پزشک‌راد، حسین پناهی، فاضل ترکمن، بهاءالدین خرمشاهی، کامبیزدرم‌بخش، رضا رفیع، ابوالفضل زرویی نصرآبادی، امیر مهدی ژوله و غلامحسین ساعدی بار دیگر در خاطرمان زنده شوند.

دانلود رایگان اپلیکیشن موبایل کبریت کم خطر

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر