menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

میرشکاک در رندان تشنه لب

ویژه برنامه ی «رندان تشنه لب» روی آنتن شبکه چهار می رود

ویژه‌برنامه تلویزیونی «رندان تشنه لب» با هدف مرور سروده‌های عاشورایی سوگواره‌ای که چند دوره با همین نام برگزار شده، طی روزهای پانزدهم و بیست و دوم شهریور از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرگزاری مهر، شبکه چهار سیما در قالب ویژه‌برنامه تلویزیونی «رندان تشنه لب» سروده‌های عرضه شده ادوار گذشته این سوگواره شعر عاشورایی را در دو جمعه ماه محرم امسال، مرور می‌کند.

هر ساله با آغاز ماه محرم و برپایی آیین عزاداری سید و سالار شهیدان، دفتر طنز حوزه هنری ضمن تعطیلی آیین و محفل شعر ماهیانه خود که به نام «در حلقه رندان» در طول سال برگزار می‌شود، اقدام به برگزاری سوگواره شعر عاشورایی «رندان تشنه لب» می‌کند تا شاعران حاضر در این نشست، آثار عاشورایی خود را به خالقان حماسه عاشورا تقدیم کنند.

این ویژه برنامه در شبکه چهار سیما نیز قصد دارد با اجرای سید شهرام شکیبا که خود درکنار اولین دبیر این سوگواره زنده یاد ابوالفضل زرویی نصرآباد نامگذاری این آیین عاشورایی را با الهام از مصرع معروف حافظ شیرازی برعهده داشته و همچنین ناصر فیض که به‌عنوان دبیر فعلی این سوگواره ادبی، مسئولیت برگزاری نشست عاشورایی «رندان تشنه لب» را به عهده دارد، ضمن مرور آثار سروده شده در ادوار گذشته این سوگواره ادبی، آثار عاشورایی شاخص زنده یادان عمران صلاحی و ابوالفضل زرویی نصرآباد، از معاصرین و ابوالقاسم حالت، ابوتراب جلی و… را از قدما معرفی و بررسی کند.

این برنامه در قالب دو برنامه مستقل روزهای جمعه پانزدهم و بیست و دوم شهریور از ساعت ۲۲ روی آنتن شبکه چهار سیما خواهد رفت.

صادق وفایی

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر